Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WF vokser og vi trenger friskt blod

Msites Ltd

Livsnyter
OK! Nå må jeg bare si at skal man bidra med NOK 50,- til alle fornuftige ressurser for å gjøre dem kjent så blir man fort en god del fattigere.
Jeg er med på å hjelpe på alle andre måter, men har ikke veldig tro på å bidra direkte med kontanter som "veldedighet"!
For å sette det litt på spissen så er ikke dette forumet "et være eller ikke være" på nett for min del, og jeg tror ikke det er det for de fleste andre her inne heller.
Forumet er et godt bidrag slik det er i dag!

Det er også viktig å huske at med mer vekst blir det MYE MER å hanskes med. Kvaliteten her har vært ganske god til nå, og den bør opprettholdes :)

Det blir litt som en unge er som en unge og to er som ti! ;-) ........jeg har forøvrig tre! He-he.....
 

picxx

Well-Known Member
Jeg tipper det blir like mange som om man skulle benyttet 50 kroner fra de som ønsket å gi det. Folk er gjerrige. Punktum.

Enig i at folk er gjerrige.
Webmastere er ekstra gjerrige når det kommer til det å støtte en side økonomisk hvor man kjører reklame (annonsering).

Personlig anbefaler jeg alltid webforumet om noen spør meg om de vet om noen gode ressurser på norsk.
I tillegg vil det jo bety ganske mye om alle som har en ressursside kaster opp en link til webforumet.
Om man også "tør" å nevne webforumet på andre forum om det skulle passe seg slik (om det er relevant selvsagt), burde det være gjort ganske så mye.

Nå skal det vel sies at webmastermiljøet i norge heller ikke er av de absolutt største, og når det kommer til "webmastering" kan jeg ikke se andre forum enn skitx som en "konkurrent" til webforumet på norsk.
De andre forumene er for meg enten i en annen nisje, eller aldersinndelingen er slik at jeg egentlig ikke får så mye ut av å lese det meste som skrives på de. (ingen nevnt... :D ).

Om webforumet fortsetter den veksten, og greier å holde seg på det nivået det hittil har gjort, ser jeg ingen hindring for at dette forumet vil bli, og kommer til å være den største norske ressursen for norske webmastere i mange, mange år fremover.
 

Ståle

Medlem
Og jeg syns også at forumet har vokst bra den siste måneden, da uten noen form for annonsering...?

Kvalitet fremfor kvantitet - alltid. (nesten)
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Har aldri vært noe annonsering for Webforumet, annet enn en signaturlenke er og der.

Og skulle noen gå sammen om en kronerullering, så hadde jeg heller brukt det på ting som gjorde WF bedre for de brukerene som allerede er her (og eventuelle nye som måtte dukke opp så klart), fremfor å prøve å presse inn flere bruker gjennom annonsering.

Jeg kunne gjerne tenke meg å gjøre WF helt annonsefritt også. WF ble så absolutt ikke opprettet for å tjene penger (hvem oppretter vel et forum for penger?), men for å bygge nettverk, dele ressurser og samle norske webmastere. Det koster nesten $200 i året for softwaren WF kjører, mens hosting kommer i tillegg. Er vel rundt 500 lappen i året her. Dette webhoteller begynner også å slite litt (får mailer i ny og ne om at mysql kvota er brukt opp på domeneshop). Så det er en realitet at WF må flyttes snart.

Om jeg fikk ekstra penger, så kunne jeg tenke meg å bruke dem på å utvikle noen flere webmaster verktøy. Selvfølgelig webmaster verktøy dere stemmer over, for det er jo trossalt dere som skal bruke dem.

Annet enn det så kunne jeg tenke meg å lage et webmagasin hvor alle kan bidra (selvfølgelig med moderator godkjenning) og få en høy revenueshare av inntektene. WF har noen hundre brukere daglig innom - har bloggen din det? Høyst sannsynlig ikke innen denne nisjen, så sjansen er stor for at du kunne tjent mer penger på å skrive for WF (samtidig som du har flere lesere her). Har klart å bridge Wordpress og Vbulletin sammen (ja, sånn at man kan bruke samme bruker), men har ikke fått til noe fint Wordpress design enda. Så dette er så absolutt en noe penger kunne bidratt med (kunne kanskje betalt peterandrej for å lage noe).

Så, da vet dere iallefall mine visjoner med WF.
 

sKrud

Meget sliten student
Hva med at de som har blogger her inne alle slenger opp en bloggpost om <a href="https://www.webforumet.no/forum/">WF</a> da? Evt. så kan vi jo mekke noen flotte buttons og sette på sidene våre.. "Stolt medlem av <a href="https://www.webforumet.no/forum/">WF</a>" eller noe.. :D

50kr i støtte kan jeg lett avse.. Men tror ikke det har den store effekten... Tror heller en liten felles dugnad kan gjøre langt bedre..:)

Kan vell begynne med at alle skrive en bloggpost om <a href="https://www.webforumet.no/forum/">WF</a>, kjører en Onlywire og added an button/ link på sidene sine... ( de relevante sidene da..)

Som sagt tidligere her på forumet: Sammen er vi sterke! ;)

Edit: Flott funksjon med WF linkene..sikker bra for SEOen..:)
 
Topp