Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Whitelabel datingsider

simkort

New Member
Først og fremst, jeg aner ikke om jeg har postet i riktig kategori, så admin vennligst flytt tråden om nødvendig.

Ser at det selges og kjøpes endel domener og websider innenfor den mer tvilsomme kategorien, og da spesielt datingsider bygget på whitelabel som visstnok er lovlig i Norge.

Problemet er bare at når det er så mange useriøse sider som whitelabel faktisk er, brukere oppdager det faktisk når de er registrert, så vil dere få problemer med returnerede brukere. En annen ting er at det er umulig å utkonkurrere de store. Og for en del så er faktisk ikke markedet dekket med sukker og match. Jeg har en forretningside som jeg aldri kommer til å sette ut i live, men det er altså en datingside der man faktisk kan sende meldinger til brukere og benytte alle funksjoner uten å betale. Finansieringen bør heller gå i form av reklame. Det tar nemlig tid å bygge opp gode sider og da kan det være fristende med whitelabel dating, men de fleste forstår jo fort hva det går i, brukerene er ikke så lettlurte som før. Som webmaster er det selvfølgelig kjapt og opprette en whitelabel side - både økonomisk og plattform messigt (lite tidkrevende), men bransjen bør snu snart, for dette er nok noe som før eller siden blir tatt opp i media og satt søkelys på. Det finnes i dag ingen gode datingsider i Norge som er "enkle" og det er nettopp dette man kan utnytte selv om bransjen virker håpløs. Med "enkle" så mener jeg simple, brukervennlige, finn.no". Man trenger ikke gjøre det så komplisert for å lykkes, det enkle og simple er egentlig det folk vil ha, og det er de enkle og simple sidene mine som har hatt mest suksess når jeg var aktiv i deres bransje.

Dere sitter med enorm kunnskap og kan påvirke samfunnet på mange måter.Ikke ødelegg dating-norge med enda flere whitelabels sider. Uansett sider så foretrekker jeg at dem er laget sikkelig, og jeg mimrer fortsatt tilbake til mine glansdager når PHP, mySQL og dreamweaver 4 var alt man trengte for å bygge sikkelige sider. Sikkerhetsfokuset har derimot ført til at jeg for lengst er ute av gamet, så jeg har mine håp til dere.
 
Topp