Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WooCommerce + klarna og fraktkalkulator

Beergear.no

Medlem
Hei,
trenger klarna på nettbutikken min (wooCommerce) er det noen som har erfaring med: http://www.woothemes.com/products/klarna/ ?

ellers har jeg leitet etter fraktkalkulator, men finner ingenting.
Er det noen som vet om fraktkalkulator laget til woocommerce?

Hei,

Har "akkurat" lagt inn Klarna (og dibs) gikk som smurt!
Ang frakt kalkulatoren til Bring, VENT! (om det var noe sånt du tenkte på)

Jeg kjøpte den for noen dager siden.
Virket ikke!
Kontaktet "Woothemes" og de er nå i dialog med utvikler for å få ham til å fikse den.
Regner med de rydder opp og at det er i orden i løpet av noen dager.
Venter på tilbakemelding!
 

Beergear.no

Medlem
Det jeg ser på Bring modulen er at den mangler Minipakke......
Mulig det kommer en update, eller at man kan redigere det inn selv.
Den forutsetter at du har veid OG målt hver eneste ting du skal sende.
Mulig vi kommer til å satse på "flate satser" og lage f. eks 4 grupper.
f. eks fri frakt, 80,-, 99,- og 119,-

Kjøpte dem her: http://www.woothemes.com/product-category/woocommerce-extensions/
 

Beergear.no

Medlem
Fordi mange vil ha faktura regner jeg med.
En annen "hemmelighet" er at Klarna snart vil støtte kortbetaling.
Eller lettere sagt, de gjør det alt i Sverige, og det kommer til Norge i løpet av året forhåpentligvis....
 

Henrik V

New Member
Problemer med Bring

Da er Bring ordnet. Har akkurat testet den, og alt ser greit ut nå!

Hei. Har registrert meg på forumet nå for å få hjelp med akkurat dette. Driver en butikk mojobikes.no, men har ikke fått bring fraktguiden til å virke. Har sent woothemes support 6-7 mail, men de svarer ikke.
Har lagt inn lengde bredde høyde og vekt. Hjelper ikke. Har huket av for Bring i fraktoppsettet, men bring vdukker ikke opp som valg på fraktelternativer for kunden. Setter pris på input.

Med vennlig hilsen Henrik V.
 

Beergear.no

Medlem
Har aldri hatt problemer med å få hjelp hos woocommerce, men jeg har handlet litt der. Themes og tillegg. De svarer alltid innen 48 timer. Det er i alle fall min erfaring. Som regel svarer de raskere. Sitter å ser på TV, så orker ikke sjekke akkurat nå, men det er kanskje ikke woo som har support, men han som har laget det.....?

Du har lagt inn vekt og mål på varene?
Ellers virker det naturlig nok ikke.
Hva er det du har problemer med?
 
Sist redigert:

Henrik V

New Member
Har aldri hatt problemer med å få hjelp hos woocommerce, men jeg har handlet litt der. Themes og tillegg. De svarer alltid innen 48 timer. Det er i alle fall min erfaring. Som regel svarer de raskere. Sitter å ser på TV, så orker ikke sjekke akkurat nå, men det er kanskje ikke woo som har support, men han som har laget det.....?

Du har lagt inn vekt og mål på varene?
Ellers virker det naturlig nok ikke.
Hva er det du har problemer med?

Hei.
Jeg har handlet litt hos dem også, og fikk supportsvar to ganger. Så ble det slutt. Jeg har kontaktet utvikleren av Bring Fraktguiden pluginen men han henviser tilbake til woothemes.

Uansett problemet er at det ikke virker som om Bring blir aktivert i nettbutikken. Jeg får opp kalkuler frakt her linken, men når man legger inn postnummer skjer det ingen ting. Noen ganger kommer det opp en feilmelding med referanse til en linje 262 eller noe sånt, men ikke alltid.
Bring er heller ikke valgbar som alternativ når jeg legger inn flere som fri frakt, flat sats osv. Når jeg eksperimenterer med dette.

Om noen har noen ideer så er det hjertelig velkomment!
 
Topp