Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WooCommerce og regnskap?

i-net

Medlem
Lurer på hvordan dere Woocommerce brukere løser dette med bilags/faktura generering på ordre som kommer inn?

For slik det er for meg akkurat nå, vet jeg ikke om noe annet enn bare bare manuelt å lage et bilag på hver kunde/ordre i conta-faktura.no som regnskapsfører vil like å se.

Spørsmålet er hvordan dere som selger en del i Woocommerce løser dette?

Setter stor pris på hjelp.

Er ny i WooCommerce, men fornøyd sålangt :)
 

i-net

Medlem
kunne noen bare være litt greie å si meg hvordan dere håndterer bilag til regnskap for kjøp i woocommerce på enkleste/raskeste måte ?

savner utskriftssenteret hos mystore.no mtp. at det var bilag som regnskapsføreren min bare kunne importere inn i sitt system.

takk.
 

i-net

Medlem
Prøver igjen... Hvorfor ingen vil svare meg på noe så basic, aner jeg ikke, men uansett:

En ordre kommer inn på Woocommerce --> hvordan får dere automatisk laget en faktura som oppfyller vilkårene for en godkjent faktura for å legge i regnskapet ??
 

oleanl

New Member
Grunnen til at det ikke er noen som svarer er sannsynligvis at det ikke er rett frem.

Måten det som regel gjøres på (uten at jeg kjenner til Woocommerce) er at man genererer en fil som kan importeres i butikkdata/regnskapssystemet og kjører ut faktura derfra.

Og nei, det er ikke basic å få til dette automagisk.

EDIT:
Alternativ 2 er å bruke klipp og lim for å lage bilag manuelt.
 
Sist redigert:

SignHver

Medlem
Jeg bruker en plugin som skriver ut faktura og leveringsnotat. Dette syns jeg fungerer greit for min del - og lett å føre regnskap etter.
 

i-net

Medlem
Ok. Da har jeg et viktig spørsmål om den jeg gjerne vil ha svar på: Får du ordrenummer/fakturanummer til å gå etter hverandre ?? (Ordre 1, ordre 2, ordre 3, osv. ??)

For jeg vet regnskapsfører vil henge seg opp i sånt.

Er den generelt riktig i forhold til krav i Norge på dette her? Usj,. som jeg misliker regnskap og de reglene som hører til... gjør livet vanskeligere :( Og det er så viktig å overholde, da jeg vet hvordan det er å få kontroll av regnskap... et mareritt uten like.

Takk for svar SignHver! :)
 

SignHver

Medlem
Jeg er bare på tlf no men skal sjekke dette opp jeg. Kan sende deg en screen shot av fakturaen hvis du vil. Løpenr . Har hele tiden tenkt at de bruker ordrenr som faktura nr og det løper ;) vi "snakkes" i-net :)
 

i-net

Medlem
ok. takk. da vet jeg det. Er et must å få fikset dette, for kan ikke holde på med å manuelt lage fakturaer selv hver gang det kommer et salg hoho... :D
 
Topp