Bjørnar
Gründer
Hei, vi skal etablere en nettbutikk. Den fysiske butikken er over 50 år gammel og solid, men aldri tatt det fulle steget på nett. Jeg er ansatt som prosjektleder for å få dette ut på lufta (har 15 års erfaring med ehandel), men jeg har ikke _nok_ kompetanse til å få satt opp en webshop som har de kravene jeg selv har satt (settle for less, og jeg kunne gjort det). Det betyr at vi trenger noen til å sette opp en løsning, basert på en kravspesifikasjon. Det er allerede bestemt at vi skal bruke Woo, gjennom en lengre prosess, samt erfaringsmessige vurderinger. Spec'en er delvis skrevet med venstrehånden, men den bør gi et godt innblikk i hvordan vi tenker. Varer inn og ut, samt ordrehåndtering, er det et eget byrå som leverer via et plugin, så det bør ikke by på problemer for deres vedkommende. Men; vi trenger noen som kan sette opp det vi ønsker, gjøre tilpasninger kodemessig, og evt drift. Jobben bør være greit betalt, men vi har ingen budsjett, så vi føler oss frem til hva som er fornuftig sammen med valgt leverandør. Er dette noe for deg eller ditt firma? Design selger ikke varer, men funksjonalitet gjør. Så rene designere er ikke det vi er på jakt etter, men er på jakt etter noen med gode kunnskaper på Woo og frontend-kode. Send meg gjerne en melding her, så kan vi snakkes nærmere med flere detaljer. Om du er enkeltperson, byrå eller annet - er uviktig.
Til info: Det skal sies at vi var nære ved å signere med en leverandør, men vi fikk kalde føtter av følgende: De kunne ikke hjelpe oss med en del front-end utvikling som vi har bedt om spesielt (powerstep ved legg i handlekurv, blant annet), og kombinasjon med at vi da ikke selv ville eid løsningen, gjorde at vi ikke kunne fått den videreutviklet på et senere tidspunkt. Det er viktig for oss (meg) med kjemi, kompetanse og et godt ehandelsmiljø, så vi kan lære av andre kunder, og forhåpentligvis få en langvarig og god relasjon. Mvh Bjørnar
Til info: Det skal sies at vi var nære ved å signere med en leverandør, men vi fikk kalde føtter av følgende: De kunne ikke hjelpe oss med en del front-end utvikling som vi har bedt om spesielt (powerstep ved legg i handlekurv, blant annet), og kombinasjon med at vi da ikke selv ville eid løsningen, gjorde at vi ikke kunne fått den videreutviklet på et senere tidspunkt. Det er viktig for oss (meg) med kjemi, kompetanse og et godt ehandelsmiljø, så vi kan lære av andre kunder, og forhåpentligvis få en langvarig og god relasjon. Mvh Bjørnar