Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress Beste FULL backup plugin

Dag Frogner

Supermedlem
Nå bruker jeg ManageWP som også har backup, men har brukt BackupBuddy mye. Den tar vare på ALT og har også et enkelt script som gjør at du enkelt flytter nettsider fra ett domene til et annet på 2-3 min uten noe tull med databaser og filer på serveren.
 

Dseller

Medlem
Og?

Hvis du ikke kan bruke 500,- på backup av alle nettsidene dine, er de kanskje ikke så viktige for deg?

har bare 1 side..

syntes 500 var litt mye når du får andre (bra?) og gratis plugins..

føler du selv at det er/var verdt 500 spenn?

jeg regner med at du får en gratis backup plugin som gjør AKURATT den samme nytta :rolleyes:
 

Dag Frogner

Supermedlem
har bare 1 side..

syntes 500 var litt mye når du får andre (bra?) og gratis plugins..

føler du selv at det er/var verdt 500 spenn?

jeg regner med at du får en gratis backup plugin som gjør AKURATT den samme nytta :rolleyes:

Hvis du har funnet en annen løsning som er like bra og gratis kan du jo bare bruke den?

Og ja, jeg føler det var verdt hver krone. Spesielt når kunder får hacket nettsidene sine og jeg kan få de opp igjen på noen minutter. Dette gjelder selvfølgelig også egne sider.
 

Dseller

Medlem
Da har jeg kjøpt backupbyddy.. det er så mye som kan skje, så da er det greit med et bra backup program!

takk for tipset, tror jeg kommer til og takke deg senere engang når siden min er hacka eller at alt på magisk hvis har blitt borte. ;)
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Åja, et tips til - uansett hvilken backupløsning du velger, velg en som kan sende automatisk til en eller annen ekstra lagringstjeneste! De fleste løsninger støtter nå ihvertfall dropbox og amazon s3, og ofte også f.ex. ftp til din egen server. Det er bedre å ha en lokal backup (altså på serveren) enn ingenting, men har du f.ex. backup både hos amazon.com og dropbox har du i praksis alt lagret tre steder: hos amazon, hos dropbox på nett, og via dropbox kan du da også få det rett inn på din egen maskin.
 
Topp