Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress for brukergenerete artikler og blogg

Christian

Medlem
Heisan :D

Jeg driver å utvilker en boligportat. Med utvikler mener jeg at andre utvikler det for meg, da jeg har null kompetanse på sånt :) Uansett, to av mange funksjoner på siden skal omhandle wordpress.

Den første er en slags "prosjekt"-funksjon. En som pusser opp skal kunne lage sin egen blogg, legge ut bilder osv. Så kan andre lese, kommentere, abonnere på forskjellige blogger. Alle bloggene skal kunne tagges i forhåndsbesmte kategorier og også tagges på egen hånd. En enkelt bruker skal kunne lage flere blogger i tilfelle han har flere prosjekter.

Den andre funksjonen blir "brukertips", altså brukerne kan dele tips med andre brukere om hva det måtte være innen oppussing/design etc. Her skal brukerne lage tittel skrive teksten og legge til bilder. Derfra blir det sendt som en "draft"(?) slik at en admin kan lese gjennom den. Og blir den godkjent skal admin legge den i riktig kategori og evt tagge den.

Er det noen av dere som har noen erfaringer med slike ting? Egentlig spør jeg ikke etter noe spesielt akkurat med det første, men alle som har tips eller ser problemer eller ser et eller annet kan jo uttale seg om dette? :D
 
Topp