Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress: Hvordan teste ut siden ordentlig før den lanseres?

Hei, nok et wordpress spørsmål fra meg. Jeg la nylig inn "LauncPad" theme for wordpress på hjemmesiden min mens jeg fyller opp siden.

La også inn "Preview Theme" innstikket fra Dougal Campbell. Men så fort Themene har "options" så fungerer det ikke ordentlig. Dessuten så får man heller ikke prøvd sidene ned på post-nivå. Vil se hvordan postene ser ut også, ikke kun førstesiden.

Hvordan prøve ut poster og Themes på en ordentlig måte uten at det vises på siden?
 

Geir E.

Medlem
Lett løsning. Viss du legger ut siden å bruker no follow som metadata så blir ikke siden indeksert i google, viss ingen vet om adressen er det ikke noe problem.
 

webpiken

Medlem
Om jeg forstod det rett så er det et nettsted som ikke er operativt ennå?

Da kan du bruke en vedlikeholds-plugin som for eksempel WordPress › !Wartungsmodus « WordPress Plugins.

Da vil besøkende se en side som sier at vedlikehold foregår (eller hvilken som helst annen tekst du selv definerer), mens du som innlogget kan surfe villt rundt som du selv vil.
 

orjan

Medlem
Jeg bruker Maintenance Mode. Der kan du selv lage en enkel side som brukerne møter (med din logo etc.).

Når du logger inn på siden, ser du bloggen og kan bytte themes, redigere poster og alt du trenger å gjøre.
 

Gaasehud

Medlem
Jeg spurte om noe lignende for ikke lenge siden. Søk litt så finner du det sikkert.

Det jeg synes er det beste tipset er å passordbeskytte eller kun tillate din egen IP via .htaccess. Temaer, nofollow, etc. kan være litt usikre.
 
Topp