Kjapp og trygg hosting for Wordpress

wordpress: Litt hjelp med en else kommando for innloggede brukere

R@ge

Kverulant
Ok.. kanvære jeg finner ut av dette selv i løpet av natten, men hva har vi vel forum til om det ikke var til å spørre om småting man lurer på....

Vel... trenger litthjelp til en liten "else if" kommando i wordpress

I themet mitt har jeg denne:

Kode:
Logget inn som <a href="<?php echo get_option('siteurl'); ?>/wp-admin/profile.php"><?php echo $user_identity; ?></a>. <a href="<?php echo get_option('siteurl'); ?>/wp-login.php?action=logout" title="Log out of this account">Logg ut &raquo;</a>

Jeg ar en egen url som skal benyttes for å logge inn og spørsmålet blir da hva jeg trenger for å få dete til.

>Ikke innlogget:
- da skal min link vises
>innlogget:
- da skal kode som vist over vises

Det er vel da koden <?php else : ?> som beyttes, men helt hvordan jeg setter opp dette er jeg usikker på her jeg sitter nå.

Tusen takk :)
 

Keanu

Geek
Sånn?
PHP:
<?php if ($logged_in): ?>
Logget inn som <a href="<?php echo get_option('siteurl'); ?>/wp-admin/profile.php"><?php echo $user_identity; ?></a>. <a href="<?php echo get_option('siteurl'); ?>/wp-login.php?action=logout" title="Log out of this account">Logg ut &raquo;</a>
<?php else : ?>
<a href="<?php echo get_option('siteurl'); ?>/wp-admin/login.php">Logg inn</a>
<?php endif; ?>

Da bytter du ut $logged_in med en boolsk variabel eller funksjon som tester om man er logga inn. (Husker ikke hva denne er i WP i farten)
Bytt ut det på 4. linje med det som skal vises om man ikke er logget inn.
 
Topp