Wordpress med paypal plugin

En tråd i 'Wordpress' startet av Jaro, 3 Mar 2016.

1. Jaro New Member

Hei.

Jeg har en nettbutikk bygget opp på wordpress og bruker paypal plugin som betalingsløsning. Det har fungert greit helt til jeg nå har oppdaget at det ikke er mulig å legge varer i handlekurv. Knappen "legg i handlekurv" er der, men det skjer ikke noe når jeg trykker der. Handlekurv kommer ikke opp.
    Noen som vet hva som er galt?
    Tusen takk for all hjelp :)

2. Bjørnar

Bjørnar Gründer

Hva er adressen til siden? Virker som det er noe JS som ikke laster?

3. Jaro New Member

Hva er JS?

4. Jaro New Member

Java? Hvordan får jeg sjekka det da?

5. barentshavet Active Member

JavaScript.

Du kan sjekke det i Developer Tools i Google feks, under "Console."
    Eller i Firebug, alt etter hva som føles best.

6. Jaro New Member

Finnes det en "guide" på youtube som viser hvordan?

7. barentshavet Active Member

For å få opp vinduet i Chrome så høyreklikker du på elementet eller på nettsiden, velger" inspiser" og går til fanen "Console." Finnes garantert en "guide" på dette hvis du søker på Google. Men, hvis det er et JavaScript/jQuery-problem, og du har null erfaring, så vil jeg tro at du enten må lære deg JS først eller få hjelp fra forumet, evt. feks Stackoverflow. Det er ikke bare-bare å debugge disse feilmeldingene uten erfaring uansett.

8. Jaro New Member

Takk for svar. Når jeg går inn på console så kommer det ikke opp noe. Skal det ikke stå noe der? Var inne på Paypal og så at bankkortet jeg hadde har gått ut (dato), men tviler på at det har noe med saken å gjøre. Ellers så har jeg prøvd andre oppsett/bakgrunn i nettbutikken. Kunne det ha skjedd noe da? Utenom det er det kun oppdateringer jeg har gjort.

9. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

10. Bjørnar

Bjørnar Gründer

Tror det hadde vært en del enklere om du hadde gitt nettadressen som nevnt, for det er uhorvelig vanskelig å gjette seg til hva som er galt med så lite informasjon.

Pong liker dette.
  11. Jaro New Member

WP Simple Paypal Shopping cart

12. barentshavet Active Member

Jeg kan i alle fall ikke hjelpe deg videre fordi du ikke oppgir linken til butikken.

13. Jaro New Member

De av dere som vil ha link til butikk kan ta kontakt med via pm. Ønsker ikke å legge den ut her for jeg ønsker ikke at selgere skal ringe meg å tilby deres løsninger for nettbutikk etc.

14. Jaro New Member

Ingen som har forslag til løsning?

15. Pong

Pong Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)

Selgere kommer uansett til å ringe deg. Du bør kanskje høre på de også ;) *ducks*

Del denne siden