Kjapp og trygg hosting for Wordpress

wordpress mu hosting

picxx

Well-Known Member
Etter å ha kjempet med dreamhost nå i to døgn er jeg jævla lei av å leke 'kast ballen' med supporten deres (dreamhost er førvrig en bra budgethost, men har trøbbel med mu).

Om noen har _erfaring_ (ikke spam tråden med hoster dere TROR supporter mu) med mu oppsett på host, tar jeg gjerne imot både erfaringene og affiliate koden din her.
At det er snydens billig er selvsagt ikke negativt.
 

picxx

Well-Known Member
Har sett div. tråder om at man har litt problemer med å kjøre det der brukernavn, mulig det har bedret seg, men sjanser ikke på det.
 

picxx

Well-Known Member
Går fint å installere WP mu hos dreamhost, men du kan ikke bruke one click install til det:
WordPress MU - DreamHost

Er denne jeg har forholdt meg til, men får en idiotisk feilmelding om at jeg ikke kan oppnå samliv med databasen for hver gang jeg går og skal innstallere.
 

sKrud

Meget sliten student
humm..er mulig du må sette opp noe som heter wildcard eller noe slikt..mener å huske at jeg slet litt med å sette opp en multiblogg platform også...

Men brukte som vanlig da en av mine mer kunskaps rike kompiser...
 

picxx

Well-Known Member
humm..er mulig du må sette opp noe som heter wildcard eller noe slikt..

Fikk det satt opp via support for 18 timer siden.
Har hatt 3 mailer fra support etter den tid, og de er fullstendig ubrukbare.
 

Deezire

Medlem
Hva legger du i supporterer? I at de har de tilgjengelige resurssene på boksene sine eller at de setter det opp for deg? Kan ikke skjønne hvordan tilgjengelige resursser kan være et problem, så det må jo nesten være det siste.
 

picxx

Well-Known Member
Hva legger du i supporterer? I at de har de tilgjengelige resurssene på boksene sine eller at de setter det opp for deg?

De skal slippe å sette opp noe for meg all den tid de bare gjør det tilgjengelig for meg....det er den lille biten jeg har savnet de siste timene... :)
 

Deezire

Medlem
Så lenge du har SSH-tilgang (og det har man vel med dreamhost?) så burde det da være en smal sak å legge det inn. Fetch it, zip it, edit it ... *nynne*

Etter hva jeg kan lese på WPMU sin FAQ så er WPMU ganske tungdrevet - og hvis det er noe som ikke DH takler godt så er det tungdrevede applikasjoner. Du har ikke vurdert en host som spesialiserer seg for de litt mer picky segmentene?
 
Topp