Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress: Registrere hvor mange medlemer noen har vervet

R@ge

Kverulant
Hei...

Finnes det noen innstikk i wordpress som lar meg starte en vervekampanje og premiere de som faktisk har vervet noen medlemmer.

Kanskje noe så enkelt som at brukeren kan sende en epost fra sin profilside til en potensiell ny bruker, og dersom denne klikker på linken og blir medlem så registreres denne som vervet.

Eller dersom det ikke finnes noe slikt, hvordan vil man rent praktisk ordne noe slikt i det hele tatt.

Tusen takk for tilbakemeldinger...
 

picxx

Well-Known Member
En referral plugins har jeg sette etter lenge...om noen har et tips, gratis eller betalt, blir det 5 X ryktepoeng :)
 

R@ge

Kverulant


Det der er dessverre ut i fra hva jeg kan se en helt vanlig refferral plugin som det sikkert finnes tusenhvis av i forskjellige former og variasjoner.

Nå for tiden er dette som regel inkludert i andre plugins, og du får også dette via både Google Analytics og Ratix..

Godt forsøk, men det var altså ikke helt det der vi var på jakt etter :p

Det vi ser etter er en som registrerer hvor mange medlemmer du har vervet.
 

picxx

Well-Known Member
Wait a minute.... :D

OIOpublisher er egentlig en annonsemodul, men man kan jo også enkelt sette den opp som en referral plugin. Dette går jo utenfor innloggingsfunksjonen i selve wordpress, og "brukerne" må skrive seg opp som "affiliate" i oiopublisher modulen, men den skal kunne funkere bra om man ikke er 100% avhengig av å bruke innloggingsfunksjonen i wordpress (hvem er det som bruker den likevel?)
 

R@ge

Kverulant
Wait a minute.... :D

OIOpublisher er egentlig en annonsemodul, men man kan jo også enkelt sette den opp som en referral plugin. Dette går jo utenfor innloggingsfunksjonen i selve wordpress, og "brukerne" må skrive seg opp som "affiliate" i oiopublisher modulen, men den skal kunne funkere bra om man ikke er 100% avhengig av å bruke innloggingsfunksjonen i wordpress (hvem er det som bruker den likevel?)

Kan man ikke få denne til å hente brukernavn fra samme database da?

Slik som på mine sider så må jo brukeren registrere seg som bruker for å få tilgang til forum osv og da blir de jo nødt til å registrere seg to ganger..
 
Topp