Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress side for nybegynner?

Ola96

Medlem
Hei jeg har lyst til å sette opp en hjemmeside for meg selv, grunnen er vel rett og slett at jeg har lyst til å lære litt mer innen dette temaet og kanskje tjene 1kr mnd selv om det ikke er mye. Hjemmesiden kommer til å inneholde mine hobbyer og interesser. Og jeg vil sette opp en mulighet for mail. Altså jeg kan få Ola@***.com

Jeg tenker kanskje wordpress er det beste for meg. Et år for host1 koster 300kr inkl domene da jeg har en rabattkode som gir meg 15%.
 

Ola96

Medlem
Ja kan forsåvidt det, men er litt ute etter hva man begynner med. Regner med at host1 tilbyr en funksjon som gjør at man linker et domene og hosten sammen av seg selv og et par klikk har en wordpress side? Hvor lett/ vanskelig er dette? Og hvordan jeg setter opp mail kanskje om man må sette opp dette manuelt.
 
Sist redigert:

Ola96

Medlem
Ser den men nå har det seg sånn at for meg er ikke målet å tjene noe. Så om jeg må lage en wordpress side en gang til er ikke noe stress i grunn.
 

Ola96

Medlem
Nå har jeg fått meg domene på dot.tk + hosting. Så jeg kan faktisk søke på domene og komme inn på en side :) Men det er bare default og etter hva jeg skjønner så må jeg betale for å få premium så jeg kan bruke one click installeren til 000webhosting.com . Så jeg får heller kjøpe meg et domene, kanskje til neste helg må bare få tak i ny motor til mopeden min. Så vet jeg akkurat hva jeg skal skrive om også :) Nemlig en liten DIY på hvordan skru litt diverse. Og legge ut bilder, så må kjøpe meg et kamera. Funnet et domene jeg kan bruke om jeg får tak i motor også.
 
Topp