WordPress theme ala Finn.no

En tråd i 'Nettbutikk' startet av Stoppet, 21 Aug 2015.

1. Stoppet Banned

Noen som kjenner til om det finnes gode WP themes som kan brukes noenlunde slik som finn.no? Slik at kjøpere og selgere kan legge inn annonser til salgs og ønskes kjøpt?

2. alterego

alterego Medlem

Denne er mye brukt: https://www.appthemes.com/themes/classipress/

Enkel å sette opp, enkel å tilpasse og det foreligger oversettelser til norsk og mange andre språk.

Problemet er vel at det er vanskelig å tjene penger i denne nisjen, da Finn.no er å regne som monopolist, samt at Facebook har begynt å spise av dette markedet.

3. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Jeg syns ikke at classipress er den beste, men jeg kan heller ikke anbefale noen spesiell. Grunnen til det er at ingen slike WP themes fungerer tilfredstillende. De er ofte laget av designere som ikke tenker på brukervenligheten.

4. xdex

xdex Medlem

Ikke bry deg om finn, de har mye å lære. Lag noe skikkelig, med gratis api til alle meglere, bilselger og privatpersoner. Hvis du åpner systemet helt, og heller prøver å tjene penger på prioterte annonser og reklame, kan du klare mye. Finn er bare ett idioti selskap som ønsker å presse mest mulig penger utav sine egne selgere. Trenger vel ikke nevne alle dem har prøvd å saksøke.

Pong liker dette.
  5. Marius_J

Marius_J Certified Ethical Hacker

Har du sjekket ut Osclass ? Er ikke en wordpress thema eller noe slikt.
    Men verdt og ta en titt på :)

6. Stoppet Banned

@Marius_J Har du prøvd Osclass? Kjenner du noen nettsider som kjører det?

7. Linderman

Linderman Medlem

Melder meg litt på denne jeg og.
    Finnes det noe som er en mellomting og ligner noe på finn - aliexpress - ebay ?
    Og som evnt er på norsk?

8. Marius_J

Marius_J Certified Ethical Hacker

Ja jeg har prøvd osclass. Syns det funka greit til formålet.

Kommer ikke på noen som bruker det nei. Men de har en OK liste på sidene sine

Del denne siden