Kjapp og trygg hosting for Wordpress

wordpress theme enkel nettavis

A

aabbcc

Guest
Hei
Jeg lurte på om noen visste om et godt wordpress-theme for en enkel nettavis? Typisk et par innlegg i uka..

AABBCC
 
A

aabbcc

Guest
Takk for godt tips, jeg skal titte på dem. Har dere noe mer konkret tips til themes, ikke bare leverandør av themes?
 
A

aabbcc

Guest
Takk for tipset Rune, har du noen linker til sider du har brukt det på?
Gratis er jo selvfølgelig fint, da kan man prøve uten å risikere noe annet enn tid, så jeg tror jeg skal teste denne. Men generelt er jeg innstilt på å betale for et godt theme.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
A

aabbcc

Guest
Takk Dag, har du brukt noen av dem. Det var veldig mange stilig themes, men det hadde vært interessant med noe faktisk brukererfaring.

Fin side det Rune. Hvordan er brukervennligheten for modding av utseende og legge til nye innlegg, publiseringskø osv?
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Fin side det Rune. Hvordan er brukervennligheten for modding av utseende og legge til nye innlegg, publiseringskø osv?

Som sagt, ikke gjort noen særlige endringer, og tviler på at jeg gidder. Er jo innholdet som teller for dette publikum - jo enklere, jo bedre. Ellers som vanlig i Wordpress.
 

Dag Frogner

Supermedlem
Takk Dag, har du brukt noen av dem. Det var veldig mange stilig themes, men det hadde vært interessant med noe faktisk brukererfaring.

Jeg kjøper kun themes fra Themeforest og er generelt godt fornøyd. :)

Har kjøpt fra Goodlayers flere ganger. De har alle themene sine her: GoodLayers | Wordpress Theme og de har flere gode magasin-themes.

Jevnt over får man god support fra de som lager theme her, eneste som kan være litt kronglete i starten er at de har ganske omfattende kontrollpanel, som kan ta litt tid å skjønne helt i begynnelsen. Men f.eks Goodlayers bruker det samme hele tiden, så det lærer man seg fort. De fleste som designer har også god informasjon som følger med og ofte også videoer som viser hvordan man gjør ting.

Jeg bruker bl.a Modernize (med noen få modifikasjoner) på FotoBlogg.no | For deg som vil lære mer
 
Sist redigert:
Topp