Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress themes og templates - ikke gratis

Eva

Medlem
PlatformPro har mange fine omtaler. Det er et såkalt Drag & Drop theme med visuell redigering, veldig bra for en nybegynner som ikke har peiling på HTLM og CSS (enda). Se mer her. Themet mangler norske språkfiler, men det kan løses - se hvordan her.
Koster 95 USD. En 45 siders PDF begynnerguide kan kjøpes for 14,95 USD (eller fås av meg :))
 
Sist redigert:

Dag Frogner

Supermedlem
WordPress - ThemeForest har jeg brukt flere ganger. Her er det ikke et firma som står bak, men forskjellige folk som sender inn. Så lenge man bruker de som er mest kjøpt, får man theme`s som er enkle i bruk, har mange funksjoner innebygget og blir regelmessig oppdatert.

Themeforest er forøvrig kun én av nettsidene i dette nettverket. Om du klikker på den lille pila til høyre for logoen, ser du søstersidene hvor man bl.a kan få kjøpt lydklipp, div grafikk som bakgrunner, ikoner osv og også diverse småprogrammer i php for å nevne noe.
 

picxx

Well-Known Member
Kan anbefale Templatic.
Har selv kjøpt The Club og lastet ned alle themes fra dem.
Ikke skuffet kan man si.
 
Kan anbefale Studiopress affiliate link.

Bruker deres themes på fleste parten av mine nettsteder. Det jeg liker med deres themes er at det er enkelt å endre child themet gjennom gratis plugins for genesis. De har også god support og det finnes masse med gode artikler om hvordan man endrer på deres themes.
 

xdex

Medlem
Det er lengesiden noen har anbefalt noe her inne, så jeg hiver meg på. Kan anbefale userTrack til de av dere som er "avhengig" av heatmaps, men ikke ønsker månedlige utgifter rundt dette.

https://codecanyon.net/item/usertrack-mouse-monitoring-for-wordpress/5890467

Heatmaps, se hvor folk scroller, trykker og hvordan folk navigerer. Husk at folk flest leser hvor musen beveger seg, og derfor er det lett å se hvordan "øynene" til besøkende beveger seg på ett nettsted.

Til admin, denne kan flyttes, ser jeg har postet i feil fane :) ikke theme, men plugin, høhø.
 
Topp