Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress themes som funker i Firefox og IE

Har sett opp en blogg men har problem med at themes ikke funker like bra i IE og Firefox. Er dette vanlig med gratis themes?
 

peterandrej

pensjonert moderator
Dette er et problem for ALLE nettsider, ikke bare for sider satt opp med Wordpress. Gratis-themes har nok likevel jevnt over litt dårligere kvalitet enn de du må betale for. Sier seg egentlig selv. Du får det du betaler for, og i dette tilfellet: ingenting.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Klassiske banale ting som akkurat det du peker på er jo det som får oss webdesignere til å rive oss i håret daglig..

Jeg bruker stort sett å gjøre det sånn at jeg får ting til å se "perfect" ut i IE, for da kan jeg stole på at det funker overalt ellers...
 

peterandrej

pensjonert moderator
Hvis du poster url'en til bloggen din, så kan vi jo se på koden for å se hvor skoen trykker.

Men, rent generelt er det sånn at det legges mye mindre arbeid i gratis themes enn i themes som blir bygget på oppdrag. Da sier det seg selv at slik browser-crossover ikke blir jobbet nok med.

Dette er forsåvidt ikke et problem all den tid det finnes tusenvis av designere som kan lage gode themes på oppdrag. Koster jo penger, men hvorfor skal alt i denne verden på død og liv være gratis?
 
Grunnen til at jeg gikk for gratis theme. Er rett og slett fordi det er en blogg jeg ikke skal tjene penger på. I alle fall ikke med det første. Det er rett og slett en blogg jeg tester ut Wordpress med.
 
Topp