Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wordpress til stiftelse

Jeg vil få forespørsel om å opprette en Wordpress basert tilstedeværelse for en nyoppstartet stiftelse.
De har allerede webhotell og domene så den saken er klar, ikke noe jeg trenger å bry meg om.

Regner med jobben min blir å installere Wordpress, legge opp innhold og sidene (kanskje 10 - 15 stykker).
  • Hjelpe til med å finne et brukbart tema.
  • Opplæring i forhold til bruk av Wordpress, enkel redigering osv.
Jobben har jeg ikke tenkt å gjøre gratis, men jeg har heller ikke tenkt å flå de økonomisk. Derfor lurer jeg på hvilket prisnivå jeg burde ligge på.

Jeg ser for meg kanskje noe rundt 5 000kr? Er det for mye? Eller for lite? 10k?

Jeg aner virkelig ikke. Kanskje noen her kan gi litt innsikt.

Takk :)
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Spørs hva hensikt stiftelsen har. Ikea er en stiftelse i Nederland nåfortiden.
Har de lite å gå på og liker du det de gjør, gå for et beløp rund 5000.
Det tenker jeg er en overkommelig pris samt du gir ikke bort arbeidstiden din - mange tror (desverre) at når det ikke koster noe, så er det også verdiløst.
 
Hvor mye du bør ta har med hvor mye tiden din er verdt, hva du er fornøyd med og hva får kunden av verdi?

Hvor mye tid kommer du til å bruke?
Kommer det til å bli mer arbeid?
 

ChrisLaffen

New Member
Å gi pris på en vare/tjeneste må man tenke igjennom en rekke faktorer:

- din alternativ kostnad
- Kundens sine alternativer
- er kunden/kundens nettverk repeterende
- markedspris
- tidsforbruk
- lett for andre å entre markedet
- fair
- renomme
- spredning av risiko
- kapitalkostand
- risiko
- garanti
-salgskostnad
- innsatsfaktorer som tid/kapital
- utdannelsekrav
-sertifikatkrav
-stor nedside om feil

Om dette tar deg 5 timer kroner og du ikke har noe annet inntektsgivende å bruke på disse 5 timene er jo det verdt det. Om du er ny i det er jo det en grei referansejobb om du bruker 10 timer på det også.
 
Beklager sent svar, men setter pris på tilbakemeldingene. Tusen takk!

(Jeg kan bruke timene på noe mer fornuftig, så ja. Noe betaling må være til stede)
 

ptomter

Medlem
Jeg ville delt opp prisen i to! En del for websiden få denne laget, og en pris for opplæring (Eks inntil 3 brukere etc) . Viktig å presisere hvor mange du skal lære opp... og at de lærer videre, alternativt at du tar mer for opplæring for flere brukere. 4000 (eksl. mva) for en wordpress side inkl. opplæring... da selger du sjelen din! Og ender opp med altfor lite timesbetalt i forhold til hva du tjener :)
 
Topp