Kjapp og trygg hosting for Wordpress

wow, rene julaften i dag (måtte bare ha det ut..)

Frodem

Medlem
Bestillte for en tid tilbake nye antenner til linksys'en (den som er repeater) 2 stk 9 dbi antenner, samnt en usb alfa wifi adapter og 50 stk gule rj45 "hetter"

Alt dette utenom alfa usb kom i dag, (har fått alfa'n først) Dette blir gøy å teste, har nå iallefall excellent signal fra den linksys'en som før gikk på fair/good.

Fine priser på alt fra ebay :) antennene tror jeg fikk for 140 inkl frakt, pluggene husker jeg ikke i farta, mens alfa usb adapter kostet rundt 300 inkl frakt. Norsk valuta da

Frode
 

Nutz

Med lem
Spennende.. Har du ordnet fortolling selv?
Kjøpte noen billige små LCD-skjermer fra Tyskland, trengte bare en, men de var så latterlig billige, så måtte bare kjøpe to ekstra siden det ikke utgjorde noe særlig ekstra i fraktkostnader.
Men vippet over en "magisk" grense i total-pris.

Sjokket kom da DHL-mafian presenterte saftig regning på tjenesten fortolling.. (over 3x vareverdi) Selve tollen på varene var ikke noe å prate om..

Kjøpe billig i utlandet er ikke alltid en billig fornøyelse dersom man ikke fortoller selv.
 

Frodem

Medlem
fortolling.. det har ikke jeg gjort noe med nei..

De som har solgt dette til meg via ebay, har merket det som gave..

Frode
 

Keanu

Geek
Damn, jeg som trodde det var flere enn meg som mente det var julaften i dag siden Starcraft 2 kom ut. Jobba 24/7 i en uke nå, for å kunne ta fri noen dager med god samvittighet. \o/
 

Erlend

Medlem
Damn, jeg som trodde det var flere enn meg som mente det var julaften i dag siden Starcraft 2 kom ut. Jobba 24/7 i en uke nå, for å kunne ta fri noen dager med god samvittighet. \o/
Har lagt av spillet, men har ikke fått henta det ennå. Du er ikke alene ;)
 

Dag Frogner

Supermedlem
Jepp, morsomt med trådløst om dagen. Finnes mye å velge mellom. Satte selv opp et trådløst nett til en kunde idag med en 8 dbi antenne utendørs. Den gikk ca 300 meter med 3/4 signal og etter det gikk tomten over til berg.

"Låner" denne tråden litt jeg. :)

Har selv en Linksys DIR 655 router. Er det noen triks man kan gjøre for å få enda bedre signal? Holder det å kjøpe bedre antenner f.eks?
 

Frodem

Medlem
Vel..

1 Du kan kjøpe linksys ruter som du kan installere alternativ OS på :)

2 Kjøpe en slik alfa usb wifi adapter som jeg kjøpte :)

3 Det går sikkert ann å kjøpe antenner også, er nok billige til dlink også

Frode
 
Topp