Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WP-ADMIN er blank. trenger hjelp!

nightking

Medlem
Hei!

Jeg driver en nettside for en motor klubb, og skal oppdatere siden nå, så opplever jeg at wp-admin der jeg skal logge inn er helt hvit/blank! Kommer ikke opp noe.
Hva har skjedd?? Har prøvd å google å finne løsningen, men får det ikke til. Har prøvd å deaktivere plugin uten hell..

Jeg oppdaterte siden sist 21. desember 2013 og virka fint da. Husker det da var oppdatering på wordpress, men jeg droppa det. Kan det være det som er problemet? Har IKKE backup av wordpressen min så jeg kan ikke miste det!!

Skulle gjerne visst åssen jeg tok backup hvis jeg får den opp å gå forresten..

Dette haster og er veldig takknemlig for all hjelp!

MVH Bjørnar
 

nightking

Medlem
Ok. Hva var da løsningen der? Jeg har jo som sagt prøvd å deaktivere plugins med å endre filmappa på ftp! Har ikke sånn super kunnskap innen koding.
 
Sist redigert:

nightking

Medlem
Ok. Jeg aner ikke hvordan jeg oppdaterer en plugin når jeg ikke kommer inn på siden. Men da burde vel siden virke når jeg fjerner alle plugins..

Men er det en måte å oppdatere wordpress på uten å slette alt?
 

nightking

Medlem
Nei. Har aldri fått rota meg til backup av siden. Men nå har jeg faktisk fått opp innlogging siden. Jeg slettet ett plugin (nextgen galleri). Men jeg skriver inn brukernavn og passord så kommer jeg videre, så er den bare blank! Ett skritt nermere. Men har ikke lyst å slette alle pluginsa. For nå mista jeg jo alle bildene mine :(

EDIT: Sletta nå plugin "facebook" så var alt iorden igjen gitt!

Hvordan tar jeg backup av hele siden min???
 
Sist redigert:

adeneo

Medlem
Du trenger jo ikke slette noe som helst, bare gi mappene som inneholder plugins nye navn, så deaktiveres de.
 

cruzader

Medlem
Fra kontrolpanelet, f.eks cpanel eller hva du enn bruker kan du ta backup i file manager samt mysql/phpmyadmin ettersom hva det heter i panelet.
Ta kopi av hele siden + database.

Ville startet med installere en "blank" wordpress i samme utgave, så byttet til backup databasen så tatt det derfra med kopiere inn igjen en og en plugin med backup hvergang.
(på localhost eller testmiljø)
 

nightking

Medlem
Skjønner ikke helt dette. Men det du sier er at jeg må inn på phpadmin for å ta backup der? Jeg gikk inn der og tok eksporte, da fikk jeg en fil som heter minblogg.sql. Er dette da backup fila?

Men ang NEXTGEN gallery, er det noen måte å få tilbake bildene jeg mista? Jeg lasta ned mappa fra FTP til harddisken min før jeg sletta den, og lasta opp igjen, men der ligger d ingen bilder. Trodde de lå lagret i mappa, men ser ikke sånn ut!
 

nightking

Medlem
Ok, skal sjekke det ut.

Nei de bildene jeg har lastet opp i NEXTGEN gallery ligger ikke der. Det var jo en egen opplasting i nextgen gallery på wordpress
 

selbekk

Medlem
Hadde samme problemet. Problemet her var at serverparken jeg leier plass hos hadde oppdatert PHP-versjonen. Få dem til å tilbakestille php-versjonen om dette er tilfelle, så kan du oppdatere theme og plugins i fred og ro :)
 
Topp