Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WP Events Calendar "krasjer" bilder?

oddbjoro

Medlem
Må innrømme at jeg er noe fersk med WP.
Har nå tatt over noe av ansvaret for en lokal portal, mtp innhold osv.
Denne er da laget i WP.

Så har forrige bruker innstallert WP Events Calendar, og når jeg setter opp denne i sidebaren, så funker den bare med Event List.
Velger jeg at den skal vise kalender, så gjør den forsåvidt det, men da blir alle bildene på forsiden til små grå firkanter..

Noen andre vært borti samme problem? Og evt løsning?
 

picxx

Well-Known Member
Ja, hadde samme problemet på asiannomadmcthailand.com og jeg fant løsningen etter nitidig søking på nett, men husker ikke akkurat hva det var her på stående fot.

Forsøk å søk på "wp events calendar+grey images" eller ord og uttrykk rundt dette.
Tror jeg fant det i et eller annet kommentarfelt, så er du riktig heldig finnes jo ikke det lenger engang....
 

oddbjoro

Medlem
jeg fant en fix nå ja, bare jeg klarte å søke rett :)

Fikk dog 2 nye problem. Ene er at jeg ikke får til å bla fra mnd til mnd.
Samt at om jeg holder musa over en dato med aktivitet, så kommer dataen opp inn i html-kode. står f.eks <ul class>osv osv Kl 12 er det kamp <kode kode>....

For mange blir jo det noe uleselig :)
 

oddbjoro

Medlem
Når det gjelder denne koden, jeg nå får, på popupen, til hver event.

Se f.eks forraporten.no og på aktiveteter/kalender der. Når dere tar musa over, så skulle det bare kommet info om aktiviteten, men det gjør det jo ikke.

Tips?
Prøvde å deaktivere pluginen, slette den, og så legge den inn på nytt. Men den klarte til og med da å huske alle eventene fra før jeg slettet den. Mulig det lagres en annen plass?
Prøvde og å slette alle eventene, og legge inn nye, men samme feil for det.
 
Topp