Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WP: Hvordan sette URL basert på $_SERVER['HTTP_HOST'] og ikke bloginfo variablen?

clinton4

Medlem
Hola!

Er det noen her som vet hvor jeg finner funksjonen(e) som bygger opp disse bloginfo variablene? Jeg trenger å endre WP til å bruke $_SERVER['HTTP_HOST'] når den bygger opp en URL og ikke det som er lagret i databasen.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Jeg forstår ikke mye av hva du faktisk vil gjøre, men jeg ser at det finnes nå en funksjon i /wp-includes/general-template.php som heter bloginfo da. Finnes også en sak som heter get_bloginfo her.

Mulig det kan hjelpe deg på vei..
 

clinton4

Medlem
Holder på å lage et domene parkerings script basert på WP. WP henter jo ut domenenavnet som brukes til oppbygging av URL'er fra databasen, mens jeg ønsker at domenenavnet skal hentes fra $_SERVER['HTTP_HOST'].

Slik jeg forstår WP, så bør jeg bare kunne endre konstantene get_bloginfo('url'), get_bloginfo('siteurl') og get_bloginfo('wpurl') for å få dette til å virke. Men jeg finner ikke ut hvor WP setter disse konstantene.

Jeg har prøvd å endre dette i /wp-includes/general-template.php men det løste ikke problemet.
 

clinton4

Medlem
Jeg har allerede funnet funksjonene hvor disse blir satt, men når jeg gjør endringer i dem så fungerer det ikke.
 
Topp