Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WP Super Cache

Alf

Medlem
Lurer litt på hvordan dere gjør det hvis noen bruker det.

Sånn som jeg har forstått det må jeg slå den av, slette filene, og ta restore hvis jeg skal gjøre endringer på siden.

Når jeg i avansert Cacher index filen så ser jeg at det blir 2 index filer i roten.

Index.php, og index.html. Skal jeg da slette php filen for at index.html skal fungere så jeg får max load hastighet på index siden?
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
WP super cache har jo da altså innstillinger om dette skal gjelde for brukere som er innlogget eller for brukere som er utlogget eller begge deler. Dersom du gjør endringer i dag, og du er innlogget, og alle endringer skal være synlige for brukere som er innlogget - da vil også disse endringene være synlige for brukere som er utlogget etter X antall sekunder som du selv har angitt i administrasjonspanelet for Super Cache.

Du trenger ikke slette noen filer for at endringene skal være synlige. Mine erfaringer med dette innstikket er egentlig at man kun trenger og deaktivere innstikket, gjøre endringene, og deretter aktivere instikket. Jeg har aldri slettet noen filer for at alt sammen skal fungere.

Mine erfaringer er DOG basert på WPMU med samme innstikk. Om det er forkjellige fra WP og WPMU vet jeg ikke, men kan ikke se for meg at noe stort er forkjellig altså.
 

Alf

Medlem
Hvis du skal gjøre endringer må du slå av super cache og slette cachen før du får se endringene, det er alt.

Takk! men hva med denne da:

Når jeg i avansert Cacher index filen så ser jeg at det blir 2 index filer i roten.

Index.php, og index.html. Skal jeg da slette php filen for at index.html skal fungere så jeg får max load hastighet på index siden?
 

Alf

Medlem
He he, ja det var jo opplagt, og jeg burde ha forstått det selv. Har fått taket på det nå. Så nå er alt bare helt på stell:D
 

Alf

Medlem
Det vet jeg ikke, men hosten nesten krever at jeg skal bruke det. Og siden blir like kjapp som en static. Jeg tror databasen blir mye mindre belastet også.
 
Sist redigert:
Topp