Kjapp og trygg hosting for Wordpress

WP Theme / Template

Ctech

Medlem
Hei,

Jeg har tittet gjennom en del WP themes. Tenkte jeg skulle gå for en 3 kolonne versjon. Men finner ingen som har laget plass for annonser, har iværtfall en hovedannonsør, pluss litt adSense

Vurderer og å ha en adSense mellom postene.

Er dette noe jeg trenger å integrere selv, eller fins det ferdige versjoner lagt opp for annonser og adsens?

Noen som kan anbefale et theme, enkel og grei.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Her vil jeg tro du finner en rekke forkjellige themes til bloggen din :)
free wordpress themes - Google-søk

Jeg ser du skriver, at du ikke finner noen themes der det er laget plass for annonser. Hva tenker du på da? Annonser er jo noe du selv må legge til i bloggen... Og hvor du legger dem til, er det jo du som må bestemme. Det har jo ikke designeren noe med...

Det finnes en rekke forkjellige plugins som hjelper deg med å legge inn annonser i bloggpostene dine:
10 Best Wordpress Plugins for Google Adsense (Hvor mange av disse som faktisk fungerer i siste versjon av Wordpress er jeg usikker på!)

Ellers kan jo sikkert denne plugin anbefales. Denne er gratis, dersom du godtar at det kommer en liten link under annonsene. Om du vil ha vekk den linken, kan du alltids betale for scriptet..
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Seppolaatle: Det er mange themes der det er lagt inn plass for annonser, her kan sikkert peterandrej komme med mer info.

Det du tenker på er å legge inn annonser i postene dine, og det er noe helt annet. Her er det snakk om f.ex. å ha satt av plass i headeren, ha tilpasset breddene på kolonner osv for at de skal passe best mulig til et eller annet "standard" annonseformat.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
Seppolaatle: Det er mange themes der det er lagt inn plass for annonser, her kan sikkert peterandrej komme med mer info.

Det du tenker på er å legge inn annonser i postene dine, og det er noe helt annet. Her er det snakk om f.ex. å ha satt av plass i headeren, ha tilpasset breddene på kolonner osv for at de skal passe best mulig til et eller annet "standard" annonseformat.

Ja, du har rett i det at det kommer flere themes med plass for annonser i sidebar. Det er jo igrunn kommet i ganske mange themes den siste tiden, men jeg har ikke sett mye av dette i themes med 3 kolonner.

Trådstarter spør om hvordan han kan legge til annonser i postene sine, og det er jo noe av det jeg har forsøkt å forklare. Det er jo derfor jeg linker til en side som inneholder 10 plugins som skal gjøre nettopp dette.

atomet skrev:
Her er det snakk om f.ex. å ha satt av plass i headeren, ha tilpasset breddene på kolonner osv for at de skal passe best mulig til et eller annet "standard" annonseformat.

Det har ikke akkurat vært meningen å svare på noe trådstarter ikke lurte på. Jeg kan bare ikke se at trådstarter nevner at disse annonsene skal være i header, footer eller index.

Klart at trådstarter vil ha ett theme der det passer inn med annonser i "standard" annonseformat, men skal vi gjette hva for ett annonseformat dette er da? For alt vi vet er dette en blogg rettet mot amerikanske brukere, og da hjelper det ikke stort at vi finner ett theme som benytter 768x150 bannere over eller under header. :)
 
Sist redigert:

peterandrej

pensjonert moderator
Joda, jeg har masser av themes som passer til norske bannere. Dvs store schwææære (og stygge) bannere i størrelsen 768x150, 180x150, 468x60x400, osv..

Prisene starter på 1000,- for noe som ser ut som VGnett for eksempel.
Men gratis finnes nok ikke i denne sjangeren. Har jo litt med themet å gjøre, det er laget for å tjene penger på blogging av bloggere som ønsker å tjene penger. Og da koster det, nettopp, penger..
 
Topp