Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Wptheme norsk

looper

Medlem
Jeg har veldig lyst til å bruke dette themet. . Men hvor vanskelig er det å få oversatt alle elementene til norsk?

Jeg rimelig fersk på Wordpress men jeg liker det så langt. Har en følese av at dette kan bli mye jobb og det er ikke noe problem. Det er jo et meget komplekst theme men det er vel derfor jeg liker det så godt også. Men jeg tenker på vanskelighetsgraden, noen som kan gi meg et tall fra 1-10?

Setter pris på alle tilbakemeldinger.


Ole
 

i-net

Medlem
Vanskelighetsgraden kommer vel veldig ann på den du spør (og hva personen kan fra før)?

Spør du meg er det "2". IKke vanskelig, men tar littegran med tid.

Du bør ha f.eks. Dreamweaver. Også går du igjennom alle filene og endrer til norsk.

Lykke til.
 
J

Jiberish

Guest
Ikke vanskelig, men likevel forholdsvis tidskrevende.
 

sta

Medlem
Vanskelighetsgraden er "1" om du vet hvordan det gjøres og "10" hvis du aldri har redigert kildekode eller vet forskjellen på PHP og HTML.

Har du litt flaks så støtter themet flere språk og da skal oversettelsen være enkel. Hvis ikke må du redigere hver enkel theme-fil. Vet du hvordan dette skal gjøres tar det normalt ikke mer enn 30-60 minutter å oversette hele front-end av themet til norsk.
 

picxx

Well-Known Member
Themene til templatic er vanskelige å oversette.
Dette fordi de arbeider med en felles localizationordning til alle deres themes.
Akkurat nå må du søke gjennom 3 filer for å få oversatt themet.
Dette er de vanlige en_US localization filene, themesfilene og også en egen lokal språkfil.
 

looper

Medlem
Ok, så det du sier Picxx er at det er en ok krevende jobb. Hvor mye tar dere guruer får en slik jobb?
 
Topp