Kjapp og trygg hosting for Wordpress

www.gulldomener.com

Sunsurfer

New Member
Ønsker du å selge dine domener, så kan du legge ut inntil 5 stykker nå i sommer på www.gulldomener.com.

Har lagt ut noen av mine, og satser på at det skal gå bra. Har allerede fått bud på et av dem, selv om det ikke var så bra :D

Endelig har det kommet en bra plass for salg/kjøp av domener.
 

Kassimaja

Geocacher
Er det gratis eller hva koster det?
 

picxx

Well-Known Member
La meg gi deg et tips "Sunsurfer".
Legg inn siden din under kategorien "tilbakemelding" til å begynne med.
 

Kassimaja

Geocacher
På domeneshop kan du kjøpe underdomener på de aller fleste kommunenavn. Den offisielle adressen til oslo kommune er oslo.kommune.no, men de har sikkert ordna seg med oslo.no også, men ikke underdomener de er forbeholdt alle som har et firma og som vil regge dem.
 

Sunsurfer

New Member
Domener til salgs på www.gulldomener.com

Kjøres også en kampanjeperiode hvor du kan få lagt inn inntil 10 domener for prisen av ett domene.

Jeg har blant annet følgende til salgs som jeg mener er et ekstremt godt domene.

www.murermester.no

Finnes ikke mange generiske .no domener igjen, så løp og kjøp! :p
 

Knut

Medlem
Og hvorfor er murermester.no så genialt? Hvem trenger ett domene for en tittel som frimurerer bruker?
Om du tenker på håndverket murer, så heter det murmester
 

Anders

Medlem
Tror begge betegnelsene bli brukt:

Google:
Murermester - drøyt 100 000 treff
Murmester - drøyt 50 000 treff

Lager du nettsidene dine med yola.com?
 
Sist redigert:

Sunsurfer

New Member
Og hvorfor er murermester.no så genialt? Hvem trenger ett domene for en tittel som frimurerer bruker?
Om du tenker på håndverket murer, så heter det murmester

Fordi det heter det på folkemunne. Mange murmestere kaller seg for murermester i sitt juridiske navn til og med.

Tror begge betegnelsene bli brukt:

Google: Murermester - drøyt 100 000 treff
Murmester - drøyt 50 000 treff


Helt riktig det. Skriver man for eksempel murermester med norsk ordbok i Word, så vil man ikke få noen rød strek under.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp