Kjapp og trygg hosting for Wordpress

www.HitTiloss.no

Siste sjanse for å få kjøpe HitTilOss.no
Jeg gjør et siste forsøk på å selge internettsiden, som jeg har lite lyst til og selge, men er dessverre i den situasjonen.
De som er interessert i nettportalen kan sende meg et bud i pm.
Jeg håper på å få solgt nettsiden i løpet av de nærmeste 4 ukene.
 
Besøkende ca 5000 i mnd.

Utgifter serverplass og domene. ca 1500,- i åre.

Google reklame ca 700 ,- mnd

Reklame utenom 15 000,- til 20 000 i åre.

Merk at jeg ikke har gjort noe på et år.

Med litt aktivitet og sammarbeid med 430 kommuner. det er noen linker til nettsiden!

Et veldig stort potensiale for reklame og mer.
 
Nå er det ca 3700 unike i mnd.

Google. Noen kommuner linker til hos. pluss en del linker som ligger eks startsiden.no osv.

Dere som er litt mer inn i data en meg, vet nok hvor mye 100 linker fra 100 forskjellige kommuner vil gi av besøkende. Jeg burde egentlig overført det til noen i familline pga potensialle.
 

Erlend

Medlem
Nå er det ca 3700 unike i mnd.

Google. Noen kommuner linker til hos. pluss en del linker som ligger eks startsiden.no osv.

Dere som er litt mer inn i data en meg, vet nok hvor mye 100 linker fra 100 forskjellige kommuner vil gi av besøkende. Jeg burde egentlig overført det til noen i familline pga potensialle.

Finner ihvertfall svært lite lenker inn til siden din.
 

NilsF

Medlem
Gratulerer HitTilOss.no!

Du er herved kåret til forumets glatteste selger!

Følgende innlegg ble avgjørende for juryens beslutning:

Hei Bjrl har aldri sakt at jeg har 100, men at trafikken vil øke om man har 100:)
Det er kansje 15 i dag, har ikke så god oversikt.

Dette viser en selger som til slutt må "krype til korset" og komme med innrømmelser.

Juryens avgjørelse er bygget på følgende dialog mellom selger og andre debattanter på forumet:

Er det 5000 unike i måneden? Hvor kommer trafikken fra?

Nå er det ca 3700 unike i mnd.
Google. Noen kommuner linker til hos. pluss en del linker som ligger eks startsiden.no osv.
Dere som er litt mer inn i data en meg, vet nok hvor mye 100 linker fra 100 forskjellige kommuner vil gi av besøkende.

Har du linker fra nettsidene til 100 kommuner...? Kan du gi noen eksempler på hvor de linkene ligger? Jeg finner ikke en eneste en, men det betyr jo ikke at de ikke finnes.

Og så til slutt altså:

Hei Bjrl har aldri sakt at jeg har 100, men at trafikken vil øke om man har 100:)

Det er kansje 15 i dag, har ikke så god oversikt.

PS! Glatt et et pent ord for sleip.
 

MerMoro

New Member
NilsF må kanskje kåres til forumets mest kompetente da.. Men den morsomste??! :)

Synes det er et spennende nettsted.
Her må man jo se at dette er et konsept - et nisje-nettsted.
Lykkes man med å lokke til seg målgruppen - altså folk på flyttefot - og kan vise til sikre tall på at det er disse som besøker nettstedet, så bør nok mange annonsører være interessert i 4-5000 unike besøkende i mnd.
På sikt bør det vel være mulig å få opp dette tallet også.

Når det gjelder omsetningen er det jo bare å sjekke alle åpne Brreg-nettsteder (Purehelp, Ravninfo etc etc). Hittiloss.no AS ligger på ca 150.000 NOK i omsetning pr år. I følge selger gjør han ikke noe for denne omsetningen (??).

Spennende konsept-nettside - med betydelig forbedringspotensiale for de som tar på seg oppgaven. Selger har tydeligvis ikke tenkt å gjøre jobben. Men blir spennende å se om andre kan få til noe.
Mitt tips er å gå til noen fraflyttingstruede kommuner og legge frem tilbudet til dem. Det finnes nok av kommuner i Norge som tilbyr støtteordninger til mennesker som ønsker å starte/videreføre selskaper i startfasen - særlig selskaper som kan bidra til distriktsutvikling.

Lykke til!
 
Sist redigert:
Topp