Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Xenimus86

xenimus86

Medlem
Hei på dere!

Har nå fått brukt noen dager på å bla igjennom artiklene/postene deres og det er vel på tide at jeg kommer med en liten presentasjon..

Bor i Bergen ATM og jobber nå som selger for NextGenTel. Det er min første jobb hvor jeg har fastlønn! Noe som begrenser meg noe sykt. Men kom frem til at jeg kan jobbe der på dagen og internettprosjekter etter jobb.

Når internett-prosjekter eventuelt tar av så kan jeg jo slutte der ..

Har jobbet som telefonselger i noen år nå - på ren provisjon. Meget kunnskapsrikt - men også ekstremt tidkrevende og krevende generelt. Før jeg begynte som selger jobbet jeg med webutvikling og generell markedsføring.

Those two combined = gold! Vil jeg tørre å påstå..

Så nå er jeg her og har et par prosjekter jeg ønsker å realisere... Ser bra ut til nå - har hatt en webside gående i ca to uker og det har resultert i inntekt på ca 5000 kroner.. (Ink. skatt) Så vi får se hvor det bærer hen..

Håper å få masse tips og triks her fra og takker mye for det jeg allerede har lært..!
 

xenimus86

Medlem
Fastpris på ringeminutter, SMS og MMS

Forsatt under utvikling (som den etter all sannsynlighet alltid kommer til å være) :p

Har en helt OK provisjon per salg der.
Positive sider er:
- etter de er registrert i kundebasen er de ute av mitt system
- leverandør ordner alt med levering
- leverandør ordner alt med faktura
- leverandør har egen kundeservice
etc.

Kan sees på som en affiliate-side.. Men velger å kalle det en forhandleravtale/samarbeid med selskapet over.. Vært i en del møter osv.. Tror jeg har nevnt det et eller annet sted - om noen her ønsker å ha affiliate så kan vi sikkert ordne det.. Send PM hvis du lurer på provisjon..

Uten om det har jeg en aktør som ringte meg i dag som ville komme på banen med domenet mitt - jeg takket pent nei fordi jeg allerede har en avtale: men de tilbød god provisjon + et MEGET enkelt solg produkt. Om noen vil videreformidles til dem - PM...
 
Sist redigert av en moderator:

picxx

Well-Known Member
En går ikke fra i begynnelsen av mai å være en noob, til å være en 'Xenimus8' over natta.
 
Topp