Kjapp og trygg hosting for Wordpress

XML Sitemap Generator Problemer - irriterende

i-net

Medlem
Har over lang tid bare ignorert å bruke XML Sitemap Generator siden jeg nesten bare får meldingen: "There was a problem writing your sitemap file. Make sure the file exists and is writable.

Men nå hadde jeg bestemt meg for å prøve å få til dette igjen, siden jeg tror det kan være nyttig tross alt. Har jo fått til dette på i hvert fall 1 blogg tidligere, så det bør ikke være umulig heller :p (På denne gamle bloggen har jeg sitemap.xml og den andre sitemap filen på CHMOD 644).

Og før du sier at problemet bare enkelt er å endre CHMOD til 777, 666, whatever, nei detta har jeg seff prøvd :rolleyes:. men uten hell dessverre.

Skulle gjerne hatt noen tips på hvor feilen kan ligge med dette her? Andre som opplever samme problem? jaja, takk for all hjelp som måtte komme ut av dette :cool:
 

i-net

Medlem
Problem løst!!!!!!!!!!!!!!!! :D

Og løsningen var ganske spesiell... Nå skjønner jeg endelig hvorfor denne sitemap pluginen alltid bare har skapt hodebry for meg.

Limer inn løsningen jeg fant på google et sted:

I finally tried something that worked for me!!! I found the plugin was considering all urls without www. I changed my general settings so both wordpress and blog addresses had www. After logging in again in my new www admin url, executed the pluging and now is working fine.

Good luck!
 
Topp