Kjapp og trygg hosting for Wordpress

XXX Tube side vurderes solgt

codegen

New Member
Godt oppbygget side basert på Smartscripts Smart Tube Pro. Over 5000 unike besøkende forrige uke, nettsiden hadde forrige uke over 5500 unike besøkende. Har ikke hatt tid til SEO arbeid på siden spesielt den siste tiden, men når jeg holdt på med det hadde siden 20000 unike besøkende pr. uke. Mye av trafikken kommer spesielt fra tyrkia. Returnerende varierer, fra 25-40% pr. uke. Siden viser pr. idag annonser fra adxpansion og plugrush.

Pris: ca. 10000 for domenet og nettside systemet.

Ta kontakt for mere informasjon
 
Godt oppbygget side basert på Smartscripts Smart Tube Pro. Over 5000 unike besøkende forrige uke, nettsiden hadde forrige uke over 5500 unike besøkende. Har ikke hatt tid til SEO arbeid på siden spesielt den siste tiden, men når jeg holdt på med det hadde siden 20000 unike besøkende pr. uke. Mye av trafikken kommer spesielt fra tyrkia. Returnerende varierer, fra 25-40% pr. uke. Siden viser pr. idag annonser fra adxpansion og plugrush.

Pris: ca. 10000 for domenet og nettside systemet.

Ta kontakt for mere informasjon


Fint skrevet. Jeg likte godt setningsstrukturen "Mye av trafikken kommer spesielt fra tyrkia. Returnerende varierer, fra 25-40% pr. uke. Siden viser pr. idag annonser fra adxpansion og plugrush."

Det virker som du får frem den viktigste informasjonen presist, kort og konsist. Samtidig virker du å ivareta en fin flyt gjennom språkbruken.
 
Topp