Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Xyphedrine er livsfarlig eller så lyver markedsføringen

kongen

kongemedlem
Som alltid er jeg interessert i å lære om markedsføring og klikker masse på reklamer for å se hvordan andre gjør det. Idag fant jeg et livsfarlig produkt under min klikkerunde, eller så snakker de bare piss i markedsføringen.

I reklameteksten til en slankepille fant jeg denne setningen: "Samtidig som den unngår at fettet du spiser blir tatt opp i kroppen, fjerner den fettet som allerede er på kroppen."

For det første: Fett er livsviktig for å overleve. For det andre: Hvis kroppen ikke får nok fett vil du få masse sykdommer (hvorfor tror du at det er så populært med tran/omega3)?

Hvis de snakker sant i markedsføringen av denne slankepillen så er den livsfarlig og må unngås.
 

peterandrej

pensjonert moderator
Markedsføring av slike produkter er selvsagt tilpasset mennesker som ikke kan så mye om bioteknologi. De snakker ikke til leger, de snakker til Trine på 22 fra Odda som er bælfeit og skikkelig dum.

Jeg har opp gjennom årene fått tilbud om rimelig mye rart. En produsent fremhevet bl.a at deres produkt inneholdt EKSTREMT mye DNA. Som liksom var så bra for kroppen.

DNA liksom.
 

princet

New Member
Ser det markedsføres ganske tungt for Xyphedrine LINK FJERNET nå - Er det noen som har gjort seg noen erfaringer?
Høres jo ganske effektivt ut med 4 fettbrennere, men på samme tid høres det farlig ut...
 
Sist redigert av en moderator:

kongen

kongemedlem
I reklameteksten til en slankepille fant jeg denne setningen: "Samtidig som den unngår at fettet du spiser blir tatt opp i kroppen, fjerner den fettet som allerede er på kroppen."

Ser de har fjernet denne setningen nå, kanskje de har funnet denne tråden da denne tråden havner på toppen på Google ved et søk på "Xyphedrine", og innsett at de prater bare piss.

Men teksten de har fått nå på nettsiden er ikke noe bedre, bare hør på dette: Når du spiser tar det 20 minutter før hjernen får beskjed fra magen om at du er mett. Pga denne ventetiden, spiser du mer enn du burde. Tar du Xyphedrine 20-30 minutter før måltidet, vil du allerede føle deg mett når du starter å spise.

Hvis man føler seg mett når man skal til å spise, så spiser man ikke. Hvem i all verden spiser når man er mett. Ingen normale mennesker spiser når man føler seg mett. Derfor vil man aldri spise mat hvis man tar Xypherdrine. Derfor er Xypherdrine megafarlig fordi man ikke får i seg noe næring. Og alle mennekser trenger næring. Hvis ikke så dør mann.

Dette er jo *enda* farligere enn forrige gang da bare fettet ikke ble tatt opp i kroppen. Nå blir jo heller ikke proteiner, karbohydrater og vitaminer tatt opp i kroppen. Hvordan skal dette ende?
 

pleb

Medlem
Folk som driver med aktiv styrketrening spiser selv om de er mette - for å legge på seg. Bare sånn innstikk til at ingen normale mennesker gjør det. Nå vet jeg ikke om du karakteriserer "bolere" som normale mennesker though..
 
Topp