Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Yahoo -- men hva gjør man?

webmoney

Søkemotoroptimist
Yahoo har blitt Tradedoubler-partner.

Veldig spennende. Men hvordan griper vi dette an, kjære affiliate-kolleger?

Selvfølgelig kan man plassere Yahoos bannere pent rundt på nettsidene, men jeg frykter at konverteringen blir så som så.

Noen tips om hvordan vi kan få våre omgivelser med som Yahoo-kunder? Tre gode argumenter for å gå igang med søkemotorannonsering gjennom Yahoo er at man dukker opp på MSN, Yahoo og Sesam.no.

Men spørsmålet er altså hvordan man griper dette an? I stedet for tam bannerannonsering.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Det satt jeg å stusset over her om dagen også. Endte med at jeg ga faen.

Vurderte først å legge ut en banner her på WF, men så tenkte jeg at selv her på WF vil den gi null konvertering, til tross for at det er mange her som markedsfører nettsidene sine. Markedet for både MSN, Sesam og Yahoo er veldig dårlig i Norge. Er det i det heletatt noen her inne som har benyttet seg av markedsføring fra noen av disse?
 

Yngve Larsen

E-commerce ekspert
Benyttet meg av Sesam sine søkebokser på 404 sider på diskusjonsforum.no da søk der ble betalt med over en krone, det var ganske god butikk.

Sjekket ikke regelverket ang. lovlighet.. Men brukerne var fornøyd med å få opp en søkeboks da de kom til en 404 :)
 

Ståle

Medlem
Er det i det heletatt noen her inne som har benyttet seg av markedsføring fra noen av disse?

Puslet litt forsiktig med Yahoo tidligere, men det ente med at jeg slettet hele kontoen da de hadde noe så idiotisk som minsteforbruk per måned. Usikker på om de har det enda...:rolleyes:
 
Topp