Kjapp og trygg hosting for Wordpress

You do not have sufficient permissions to access this page.

Kvelland

New Member
Jeg har et megaproblem. På bloggen min så får jeg opp dette: You do not have sufficient permissions to access this page.
Når jeg skal lagre innstillinger på plugins og lignende. Hva kan dette være? jeg har oppdatert til 2.8.4 wordpress.
 

Kvelland

New Member
Er det ingen som har vært borti dette? Det gjelder omtrent samtlige plugins. At når jeg har installert det og skal inn å gjøre innstillinger og lagre så får jeg denne feilmeldingen. :(
 

webpiken

Medlem
Du har ikke tilfeldigvis Wordpress Automatic Upgrade-pluginen installert?

Jeg hadde samme problem en gang for lenge siden, og da var det denne som var årsaken. Jeg måtte fjerne den helt, hjalp ikke å deaktivere.
 

Kvelland

New Member
Ja gikk dette direkte på at du ikke fikk lagret instillinger på plugins. Feks jeg har installert en poll som heter memedex poll. Hver gang jeg skal opprette en poll.. altså jeg ordner til med spørsmål og svar så når jeg skal lagre så får jeg denne feilmeldingen.
Samt når jeg skal lagre brukernavn og passord i Settings og så wp-stats-dashboard så får jeg samme problemet. Og mange andre plugins.
Det som har med widgets på sidebar går greit.
 

Kvelland

New Member
Jeg har googlet opp og mente.. men finner ikke noen som har en bra løsning eller akkuratt mitt problem.
 
Topp