Your submission could not be processed...

En tråd i 'Ris og ros til WF' startet av PIP, 29 Mai 2013.

1. PIP

PIP Medlem

Jeg har rapportert inn denne feilen et par ganger:

Den oppstår når jeg prøver å markere forumet som lest.

...men jeg har ikke fått noe svar, og feilen er heller ikke rettet. Så jeg er usikker på om problemet ligger lokalt her eller om det er i forumet.

2. Tony J

Tony J Alle skal få

Jeg får også samme feilmelding.

3. TorsteinO

TorsteinO Art Director & grunder

Det fungerte når jeg gjorde det. Kan dere tilfeldigvis ha hatt den forumsiden oppe ganske lenge? Hvis jeg ikke husker helt feil er den "security token was invalid" en melding som kommer opp hvis man har vært inaktiv en stund og prøver å legge inn noe (f.ex. en post) uten å oppdatere siden først, og egentlig er det jo det man prøver å gjøre med den "marker forumet som lest" også.

4. Santo

Santo Active Member

Samme feilmelding her.

5. PIP

PIP Medlem

Hmmm... Jeg får den uansett. Men kun når jeg prøver å markere forumet som lest. Om jeg nettopp har logget inn eller har vært online en stund ser ikke ut til å spille noe rolle.

6. Tonny Kluften

Tonny Kluften Administrator

Alt som har med oppdateringer på forumet her skal vente til det kommer en ny vBulletin-versjon. Men det drøyer...

7. picxx Well-Known Member

"Veldig viktig alarm"
    Mange brukere vil melde fra at tråder de ikke har lest, er lest!
    ugh! :D

zapotek liker dette.
  8. spikre

spikre peterhamre.no

Jeg irriterer meg bare over funksjonen. Dessuten ligger den rett under "dagens innlegg" i hurtigmenyen; kommer stadig borti knapper.
    Akkurat nå gjør det ikke noe, fordi funksjonen ikke fungerer her - men før var det å betrakte som et problem ...
    Ergo: Flytt funksjoner til en annen plassering!

Del denne siden