Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Youtubekanal PR prosjekt/forsøk

metallian

Medlem
For noe over et halvår siden opprettet jeg en youtubekanal for en av nettsidene mine- Fiskemoro. Tanken var å utnytte muligheten for SEO-boost via kanalen. Som så mange andre ting havnet denne kanalen på "to-do" listen min, helt til jeg gikk på ferie for en uke siden og det var drittvær de første dagene. Det første jeg gjorde var å lese meg litt opp på temaet og jeg fant da ut at Youtube nå har fjernet muligheten for slik SEO-hjelp (Les litt om det her: Youtube fjerner dofollow). Litt av poenget falt da bort, men uansett- en aktiv og godt besøkt Youtubekanal kan brukes til mye uansett, dessuten er det jo alltid kjekkt å få vist frem videoer man lager.

Jeg tenkte derfor at jeg uansett kunne legge litt tid inn i dette og se hva jeg fikk til- jeg la derfor inn noen enkle videoer-disse er helt unike men ikke påkostede-det er korte små videoer relatert til fiske, omtrent rett fra kamera. Slike videoer jeg selv syns det er greit å klikke meg rundt på innimellom. Disse videoene er knapt sett av noen og skal jeg finne de via søk må jeg omtrent bruke det jeg ahr av keywords på dem....fremgang vil være lett å spore for å si det sånn :)

Hvorfor poster jeg dette på WF? Flere grunner- WF er dofollow blant annet (Supert Tonny!), det gir meg et spark i rumpen ang aktivitet og ikke minst-jeg håper på tilbakemeldinger og kanskje også gjensidig hjelp?

Jeg er ganske sikker på at det sitter andre her med gode kunnskaper og tips vedrørende bruk av Youtube, men når jeg søker ser jeg at dette er et lite omtalt område her på WF.

Noen eksempler på hvordan vi kan hjelpe hverandre i en tråd som dette
:
Gjensidig subscribe- min kanal er Fiskemoro
Se og kommentere videoer
Linke til kanalene utenfra Youtube

Innspill, tilbakemeldinger, samarbeidsspørsmål og annet tas imot med glede i tråden.

Målsettingen er å rangere bedre i YT søk og overta verden på sikt.
 
Sist redigert:
Topp