Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Zanox adserver tuller litt?

TorsteinO

Art Director & grunder
Hmmm... sitter og pusler litt med "nye" juiced... (og jada, den blir både overfylt og lite web2), og legger merke til en ting, jeg tenkte å gjøre det litt lett for meg selv, og valgte ut en del kategorier som burde passe, som jeg la i noen av disse bannergruppe/adserver-greiene hos zanox.

Så la jeg inn koden i openads, men det blir noe tull innimellom, zanox sender både svenske ads innimellom (selv om jeg ihvertfall har prøvd å velge bare norge), og dessuten tuller de noe voldsomt med bannerstørrelsene, er det noen andre som har merka noe til dette? Har sittet og refresha en drøss med ganger, så jeg er ganske sikker på at det er zanox og ikke openads, for det er bare deres ads som kommer i feil størrelser.

Noen som har noen lure tips, noe spesielt jeg bør passe på, eller må jeg bare ditche adservergreiene til zanox, og legge inn hvert banner for seg?
 

picxx

Well-Known Member
Har selv kjørt noen kampanjer via zanox som ikke er blitt registrert.
Tror de kjører på en eller annen slags ref sak, slik at salget/klikk ikke blir registrert om det ikke kommer fra den siden som er registrert eller rett via affiliate linken.

Personlig har jeg kuttet ut zanox, selv om de har en 2-3 annonsører jeg veldig gjerne ville kjørt annonser for.
 

TorsteinO

Art Director & grunder
Ja... har testa dem litt på juiced i det siste med noen gratis mobilgreier, og selv om det blir en del klikk hver dag (nesten 800 i løpet av litt under to uker), så har det ikke blitt registrert et eneste salg/registrering, noe jeg syns virker litt snodig. Er nesten så jeg får lyst til å regge meg selv, bare for å teste at det skjer noe når jeg gjør det.

Er en del programmer der som virker veldig fine på papiret, men jeg må si jeg begynner å bli litt skeptisk nå.
 
Topp