Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Znakker du tyzk Peterandrej?

peterandrej

pensjonert moderator
Her trengs det tydeligvis litt drilling i tysk grammatikk. Tysklærer Rune står til tjeneste :D

Hey! Jegg fikk faktisk fem i tysk på videregående! Men, det er jo 13 år siden - så ikke umulig at tysken min har blitt litt rusten.

Ich bin, du bist, er/sie/est ist, wir sind, ihr seid, Sie sind.
Ser du? Det sitter ennå :)
 

picxx

Well-Known Member
Haha, PA lot domenet gå ut selv om det hadde masse bra innlinker. Klart noen kjøpte det.

Domenet droppet faktisk og lå uregistrert en stund før noen plukket det opp.
Tenkte faktisk å kjøpe det selv, men trodde det var en glipp fra PA, så lot det bare være.

p.s. Finnes jo fremdeles en del aktive templates som har link til domenet i footeren.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hey! Jegg fikk faktisk fem i tysk på videregående! Men, det er jo 13 år siden - så ikke umulig at tysken min har blitt litt rusten.

Ich bin, du bist, er/sie/est ist, wir sind, ihr seid, Sie sind.
Ser du? Det sitter ennå :)

Hehe, pugg er en ting. Praktisk bruk er en helt annen sak. "Ich sprechen deutsch" viser meg a) at du ikke kan bøye et verb i presens og b) at du ikke gjenkjenner substantiv som jo alltid skrives med store bokstaver.

Men what the heck, en tysker ville nok forstå deg, men jeg ville like gjerne bare profilere mine eminente tyskkunnskaper for WF-folk som trenger slike tjenester ---> tenker alltid profitt, kapitalisme, egoisme og annen egennytte jeg vet du, PAJ.
 
Topp