Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Zurker - Ny sosial medie på vei inn i Norge

Erlend

Medlem
Fikk ikke lyst til å registrere meg etter å ha besøkt hjemmesiden. Hva er greia med Zurker? Hvilket sosialt nettverk ligner det på?
 

hvaer

Medlem
Zurker er ett media, hvor en bakmann blir rik. Han heter Nick Oba, og selger virtuelle aksjer i Zurker, som skal bli omgjort til ekte aksjer når de går på børs. Hvis noen her har vært borti MLM, så har man hørt dette før... Og ettersom man kan verve folk, og få prosenter av deres kjøp av "aksjer", så er dette ett nytt MLM, som er gratis å bli medlem av.

Les mer:
Zurker - Making Pyramids Appear Flat | manurevah
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Morsom spamkontroll i registreringen, jeg fikk opp et dyr jeg ikke visste navnet på...

Når massene kommer krypende til Zurker, kan jeg skryte av å ha vært der allerede. Any other jerks out there, please connect to me: https://www.zurker.com/gjerrigknark.
 
Sist redigert:

steehans

Medlem
Zurker er ett media, hvor en bakmann blir rik. Han heter Nick Oba, og selger virtuelle aksjer i Zurker, som skal bli omgjort til ekte aksjer når de går på børs. Hvis noen her har vært borti MLM, så har man hørt dette før... Og ettersom man kan verve folk, og få prosenter av deres kjøp av "aksjer", så er dette ett nytt MLM, som er gratis å bli medlem av.

Les mer:
Zurker - Making Pyramids Appear Flat | manurevah

Nå kan man ikke verve folk på Zurker da! Man kunne det i starten, og man fikk en "aksje" for hvert medlem man vervet. Men det har aldri vært slik at man får prosenter av andres kjøp av "aksjer", så aner ikke hvor du har fått det fra? Men, det er jo sånn rykter oppstår?
 

steehans

Medlem
Har nå vært medlem i Zurker et års tid, en av de første fra Norge. Tenkte å dele noen tanker rundt dette community'et.

I starten var jeg nok litt i villrede på hva jeg skulle der inne, alle skrev jo dessuten på engelsk :p

Men etter hvert ble jeg hekta, var ikke så mange funksjonene, og det ga litt preg av å være i "beta". Men dette endret seg betraktelig etter vært, og nye funksjoner ble stadig lagt til. Medlemmene selv foreslo funksjoner også, og ble hørt. Nå er det ganske profesjonelt, med en rekke funksjoner!

I stedet for "likes" får du på Zurker "zurks"....og det er morro å få 10-15 zurks når man legger ut noe (folk engasjerer seg). Kort sagt, man deler oppdateringer, bilder og ting man finner på nettet....med andre ord, alt man ønsker å dele med andre, og få kommentarer på!

For å si det sånn, jeg har blitt hekta på Zurker....og trives der inne!


Nå er det sikkert slik at dere kan finne masse negativt om Zurker på nettet, presentere det i denne tråden....at dette er scam og så videre. Vel, sånn er det med alt som er nytt. Det må rakkes ned på, før det aksepteres. De har lagt ned en ganske stor jobb for å fortelle hva de er, og hva de står for: Zurker Wiki - A Guide on How to use Zurker.

Håper dere aksepterer at jeg delte mine tanker om Zurker :)
 

steehans

Medlem
Men dette høres jo veldig likt ut som Facebook? Hva er Zurkers fortrinn? Hvorfor skal man gidde å bruke det fremfor Facebook?

Jeg er selvsagt også på Facebook. Men de jeg har kontakt med på Facebook er folk jeg har truffet i en eller annen anledning. Og da blir "praten" litt der etter også, mye: Jeg er på kino, jeg, spiser kjøttkaker i dag, er på bussen, o.s.v.

På Zurker legger man ut oppdateringer og lenker til helt andre ting. Det kan være nyheter fra hele verden, ny teknologi, problemer og løsninger, konkurranser, og selvsagt masse humor - og mye mer. Hvem visst f.eks. at folk fra India var så allsidige? Sikkert mange, men ikke jeg...

Og så mange utrolige bilder.....

Det er faktisk ikke likt Facebook, kanskje ikke en gang en konkurrent?
 
Topp