Kjapp og trygg hosting for Wordpress

EnkeltForklart.no

RAH

Medlem
Hei,

Jeg holder på med nettsiden EnkeltForklart.no (EF).

Jeg befinner meg i en posisjon hvor jeg føler at versjon 1 begynner å bli klar, og at det snart er klart for lansering/markedsføring.

Det er mange dyktige folk her inne og jeg søker derfor råd fra dere. Har dere noen tips til hva som mangler, kan gjøres bedre/annerledes eller lignende?

Jeg er opptatt av at innholdet på EF skal være godt og at bidragsyterne skal få mest mulig igjen for sitt bidrag. Derfor skal jeg endre litt på selve visningen av forklaringer. Forfatterlinken er do follow, så forfattere får backlinks fra EF, men jeg har planer om å lage en liten forfatter-footer under artikkelen hvor det står noe ala:
"Følg forfatteren på facebook, twitter, eller besøk forfatterens nettside x.no"

Har dere andre forslag til hvordan jeg kan gi mer til bidragsyterne på en fornuftig måte?

Setter stor pris på tilbakemeldinger, ris, ros og konstruktiv kritikk!

:)
 

RAH

Medlem
Fader...

Det passet jo veldig dårlig da :p

Hva du beskriver er motsatt av hva jeg har erfart. Jeg har opplevd å komme høyt på google, men det er kanskje fordi det er en ny artikkel?

Hmm... Hva er da forskjellen på en stor blogg (som dekker flere teamaer) og ef? Sett fra googles algoritme.

Takk for innspill Tonny :)
 

Hupsey

Medlem
Du kan spesifisere at du ønsker unike artikler. Det er vanlig ved gjesteposting at man kun ønsker unike artikler som ikke forfatter får gi ut selv etterpå. Wf bloggen tar også imot gjesteposter, og jeg regner med at det kreves unike poster? Jeg har forresten funnet en god US tjeneste som formidler gjesteblogger, og man kan lese litt om hvordan det funker på http://myblogguest.com/
 
Sist redigert:
Topp