Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Emnekatalogen Indexen.no

Bjørnar

Gründer
Hallo.

La til siden min, og ser at designet som blir brukt til thumbs er et design som ble brukt for et år siden. Hvordan kan man gjøre noe med det? Og det ble veldig mye bud hit og dit, litt lite forklaringer om hva man egentlig kan få her. Og terms var fortsatt på engelsk.
 

InVert

Blogger
Enkelt å greit å registrere, likte enkelheten på designet, blir mer oversiktlig.

Skjønte ingenting av budet ved første øyekast, men fikk med meg at det er betaling for rangering som er det utgjørende. Kanskje opplyse litt bedre om dette?

Tror det kan bli et godt prosjekt om det blir markedsført skikkelig :)
 

Bjørnar

Gründer
fikk forresten 2 mail ang registreringen. det var på en måte 1 for mye ;)

edit: bollox. min feil. en mail for registrering mottatt, og en mail for at den var godkjent. de kom med 2 minutters mellomrom - godkjenner du dem manuelt eller går det automatisk ?
 
Sist redigert:

picxx

Well-Known Member
- Du MÅ forklare hvorfor man bør legge inn bud og hvilke fordeler dette gir oppføringen.
- Ang. dyplinker...hvorfor skal man betale 20.- for disse, og hvor blir de plassert?

Ellers enig med resten her at siden er god og enkel.

p.s. jeg tror det hadde vært tøffere med en katalog hvor man kunne gitt bud for å presse ned sine konkurrenter.. ;)
 

clinton4

Medlem
- Thumbs blir levert av thumbshots.org, så hvor ofte de blir oppdatert har jeg dessverre ingen kontroll over.

- Ser nå at jeg må informere bedre om hva et bud er og hvilke fordeler det gir.

- Målet med alt på internett (ihvertfall for min del) er jo å tjene penger. Tilbyr derfor en standard gratis oppføring og tar betalt noen kroner for en oppføring med dyplenker (som jo er mere SEO verdt enn standard oppføringen). Dyplenker blir synlige under selve oppføringen. f.eks: Bestill hotell - Indexen.no > Hotell
 

picxx

Well-Known Member
hehe, det virket jo :D

Kul denne katalogen clinton :)
Har vært borti det samme scriptet tidligere jeg også, men syntes det var litt "lame".
Nå når jeg ser det i bruk er det jo fantastisk.

edit: Kjører du trafikk til katalogen fra andre sider eller satser du kun på SEO?
 

clinton4

Medlem
...Kjører du trafikk til katalogen fra andre sider eller satser du kun på SEO?

Når blir det ikke jeg som kommer til å drive katalogen, jeg bare setter den opp og modifiserer den for en kompis. Så hvilke planer han har med tanke på markedsføring vet jeg ikke enda. Men målet er jo å lage en høyt rangerende emnekatalog på sikt.
 
Topp