Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Betaling fra TD

Inni hampen så treig de er med å få ut fingern når det gjelder lønn da. Står at pengene ble utbetalt den 16, men de har enda ikke kommet. Skjer vel ikke så mye i helga, men dog. Bare meg dette har skjedd med denne måneden, eller?
 

pleb

Medlem
Og når det kommer til kundeservice, så har Tradedoubler bestemt seg for å sette Google som sin ledestjerne, så det er ikke alltid så lett å få kontakt med dem og spørre hva som er galt.

Ikke at dette bryr meg nevneverdig da jeg ikke er i akutt pengekrise, men jeg setter pris på punktlighet og forutsigbarhet.
 
Jalla hele greia. Takke meg til egen bissniss der fortjenesten kommer i tide HVER gang og ikke i form av knapper og glansbilder. Bah..
 
Sist redigert:

Skallen

Medlem
Ringte TD i dag, påstanden derfra er at pengene skal være på konto i løpet av dagen.
De skal være utbetalt fra Sverige.
Er nå litt skeptisk, det har ikke kommet noe i min nettbank enda.

Når det er sagt: Har vært medlem hos TD siden 1999, og i løpet av alle de årene har det bare skjedd en gang tidligere at pengene ikke ble sendt i tide. Da ble de utbetalt måneden etter. Men dengang kunne vi se på rapporten "Detaljert kontobalanse" at utbetalingen skar seg.

Det som er mest irriterende er at de later som om alt er ok, og ikke legger ut beskjed på nettsidene. De vet godt at utbetalingen er for sen denne måneden.
 

Joakim@TD

Medlem
Hei folkens,

Utbetalingen ble ikke godkjent før i dag, og vil bli utbetalt i løpet av dagen. Det beror på en menneskelig feil, noe som dessverre skjer innimellom.

Kort fortalt, må det ses gjennom om det er noen utbetalinger som virker mistenksomme, som et siste ledd i å ta juks. Ferieavbrekk gjorde at det ble en kommunikasjonsfeil mellom vårt lokale kontor, og HQ i Sverige som gjør den faktiske utbetalingen.

Vi beklager dette, og det er gjort endringer lokalt for at dette ikke skal skje igjen.
 
Er jo greit at pengene kommer i løpet av dagen, men kommunikasjon er jo viktig. Hadde ikke kosta dem en kalori å lagt ut info om dette på sida si, evt. sende folket en fellesmail.
 
Topp