Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Betalingsproblemer?

tritrans

Medlem
Er det flere som har problemer med betaling fra Tradedoubler?
Nesten all inntjening ligger nå i "I betalingsperiode, men ubetalt av kunde" kategorien.
Jeg sendte mail til support for ca. to uker siden men fikk ikke svar. Jeg tok derfor kontakt med en av annonsørene for å høre om de hadde betalt. Jeg fikk raskt svar tilbake: "We have received no reports of errors or failed payments."
Jeg sendte ny mail til Tradedoubler for å høre hva som skjer, men har ikke fått svar. Jeg regner med at de kanskje har tatt en lang juleferie:confused:

Jeg må tilføye at jeg til nå stort sett har vært fornøyd med Tradedoubler, men nå begynner jeg å lure på om finanskrisa også har rammet annonsering på internett.

Inntil jeg hører fra Tradedoubler prioriterer jeg annonser fra Adsense:cool:

Godt Nyttår!
Hilsen Webmaster
TriTrans, din ordbok på nett.
 

tritrans

Medlem
Apropos finanskrise - nyttig lesning

Fant denne bloggen nettopp, traff spikeren på hodet synes jeg. Vi som affiliater bør ikke finne oss i at annonsører og/eller affiliate-programmer ikke betaler eller svarer på henvendelser.

Moose-on-the-loose
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
En av de kommer vel snart med en lang melding med masse selvskryt, hvor de selvfølgelig tar null skyld for det som skjer og legger all skyld på andre. At ingen har fått svar på mailene er sikkert fordi 1) De ble aldri sendt 2) Svarene kom ikke fram fordi mottaker hadde spamfilter.
 

Mr Vest

Sjefen over alle sjefer!
En av de kommer vel snart med en lang melding med masse selvskryt, hvor de selvfølgelig tar null skyld for det som skjer og legger all skyld på andre. At ingen har fått svar på mailene er sikkert fordi 1) De ble aldri sendt 2) Svarene kom ikke fram fordi mottaker hadde spamfilter.

Hehe, eller 3) Skylder på sykdom. Neida, dette med Tradedoubler er for dårlig. Selv registrerte jeg meg på tradedoubler.dk og tradedoubler.se for en stund tilbake og disse to hører jeg stadig fra om nye programmer med mer. Det kan jo være tilfeldig at det er mye mer aktivitet på annonsefronten i disse to landene enn i Norge, men her prater jeg ett sted mellom 2-300% mer aktivitet enn i Norge.

Hos meg finner jeg 5 ubetalte og utgåtte fakturaer, mens resten står og venter på utbetaling. Om disse 5 noen gang vil bli betalt aner jeg virkelig ikke men en kan jo aldri vite om Tradedoubler snart finner på noe. 04.12.08 er den eldste faktura hos meg.
 

kongen

kongemedlem
Nesten all inntjening ligger nå i "I betalingsperiode, men ubetalt av kunde" kategorien.

For program som *ikke* forskuddsbetales utføres utbetalinger (til deg) 2 måneder etter salg (fordi nettbutikkene får 30 dagers betalingsfrist). For program som forskuddsbetales gjøres utbetalingen etter 1 måned.

Hvis du promoterer etterskuddbetalingsprogrammer så gjøres utbetalingene altså etter 2 måneder, det er kanskje derfor din inntjening ligger i "I betalingsperiode, men ubetalt av kunde".
 

tritrans

Medlem
Håp i hengende snøre

Hvis du promoterer etterskuddbetalingsprogrammer så gjøres utbetalingene altså etter 2 måneder, det er kanskje derfor din inntjening ligger i "I betalingsperiode, men ubetalt av kunde".

Jepp, og det er kanskje ikke så lurt i disse tider. I går ble plutselig tre av fakturaene betalt og beløpet overført til "betales i neste utbetaling", så det er fortsatt håp. Det som er merkelig er at flere av de gjenstående beløpene mangler fakturadato eller de står oppført som ikke betalt.

Jeg hadde vært fornøyd hvis jeg hadde fått en forklaring fra Tradedoubler, men de svarer jo ikke........

TriTrans
 

tritrans

Medlem
Tradedoubler svarer igjen!

Jeg må si det er litt dårlig av de å ikke svare affiliatene sine..

Fikk svar fra Tradedoubler support i dag!

De skulle purre på de ubetalte fakturaene til finansavdelingen. De sa at denne annonsøren hadde en god betalingshistorie så jeg skulle ikke være bekymret. Nå er også de andre fakturaene oppført med betalingsdato, så Tradedoubler er fortsatt i live.......Venter i spenning på fortsettelsen...
 
Topp