Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Trenger tips til bra SEO-software

antillum

Medlem
Om du er villig til å betale litt, så er jo både WebCEO og SEOmoz PRO to helt fantastiske programmer når det kommer til SEO ;) Anbefales virkelig å sjekke ut!
 

jagarock

Information Research & Analytics
tester gratisperioden på webceo nå.

stusser på et tips på onsite seon:

B. Main on-the-page factors influencing your ranking
2. <BODY> area:
Visible text
1. Your keyword is not present at the end of your page! Your page will be more relevant if your keyword appears at the end of the visible text. To do this, put your keyword in the last paragraph of your copy.

jaha? aldri hørt om. er det hold i dette?
 

jagarock

Information Research & Analytics
enda en jeg stusser på!

1. None of your keywords are in bold! The fact that you put a certain keyword or phrase in bold tells the search engine that you place an emphasis on it. Naturally it considers these words or phrases to be more important than those in regular font. We recommend that you put your key phrase in bold one or more times.

er den virkelig nødvendig da mitt keyword står i en <h1> tag?
 

antillum

Medlem
H1 tags med keyword er en absolutt fordel, da du har satt dette som en viss "Overskrift" for Google og brukere ;)
Bold taggede keywords er for å markere hva ditt emne er, også en fordel, men ikke en nødvendighet.

En god regel man burde ha innabords når man skriver en SE-optimalisert tekst, er å ha keyword i starten, i midten, og på slutten av teksten. Dette fordi SE-bots legger vekt på innhold i starten, så på slutten, og på midten. Om ditt nøkkelord er presentert rett i disse områdene, gir man boten ett inntrykk i hva teksten omhandler.

WebCEO gir deg tips til hva som er maks optimalisert, men den gir deg ikke en fasit :)
 

Nickolass

Medlem
Hey Guys
Har sikkert en del tips her. Har selv prøvd både SEOmoz, IBP, Raven Tools og WEBCEO. Har brukt IBP de siste tre år når det gjelder søkeordsresearch og optimalisering av enkelte sider. Men, og her kommer det store men: For to år siden møtte jeg noen karer som hadde en fantastisk vision om å lage det mest komplette SEO verktøy på markedet.

Og nå har jeg brukt de siste seks måneder på oversettelser og tilpasning til Norsk språk.
Har hatt en del gode SEO konsulenter til å teste og går ut av Betatesting 1. januar.

Møt Analytics SEO - Verdens mest automatiserte SEO software
SEO verktøyet leverer automatiske norskspråklige SEO analyser av både on-site og off-site faktorer på daglig basis, kutter ned arbeidsstiden på avrapportering av SEO-arbeide og effekt overfor interne teams og oppdragsgiver drastisk..
Dere kan prøve gratis i 14 dager.
 
Topp