Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Mine 10 plugins - har du noen?

Ståle

Medlem
Har skrevet en post om 10 plugins som jeg bruker på bloggen min. Kan hende noen av dere får noen gode tips der.

Det jeg lurer på - noen her som har andre gode plugins som man bare må ha?
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
Google Analytics:
Google Analytics
Enkelt script som du bare limer inn din GA kode i.
"Adds Google analytics to your blog, with various advanced tracking features enabled"
 

Ståle

Medlem
Google Analytics:
Google Analytics
Enkelt script som du bare limer inn din GA kode i.
"Adds Google analytics to your blog, with various advanced tracking features enabled"

Gjør den noe mer enn å legge koden til siden? (Som jeg kan gjøre selv ved å legge koden i footer?)
 

Helge

Profesjonell Googlesøker
The plugin is set up to automatically ignore authors that are logged in, and track special events that may occur on your pages, including newsletter subscriptions and clicks to outbound links.

Det er vel det som er spesielt med det. pluginnen er jo egentlig laget for folk som ikke vil begynne å tulle med koden, og finne ut hvor de skal legge koden.
(jeg kan godt legge det inn selv, men fant ut at jeg ville prøve, og er lettere å gjøre det på denne måten faktisk)
 

picxx

Well-Known Member
Tittet gjennom noen av de jeg bruker og kom opp med en liten liste totalt unyttige plugins. Men fytti, så kule de er :D

- Wordpress linklist
Moritz online Linklist for Wordpress v2.0++ (english)

En ganske enkel linkside om du foretrekker det istedet for denne blogroll vinglinga.

- Wordpress katalog/directory
WP Link Directory - eBrand Marketing

Lag en katalog på bloggen din. Fullt mulig for andre å submitte sine sider for å bli listet, men (desverre) ikke en funksjon hvor du kan ta betalt for "premium" plassering.

- Booking manager and availability calendar
Booking Manager and Availability Calendar plugin v0.1a at Clearskys.net blog

Leier du ut noe er vel denne ganske så kjekk.

- Wordpress review site
Dan Grossman WordPress Review Site Plugin

Egen review side :)

- WP e-commerce
WP e-Commerce at Instinct Entertainment

Lag butikk av bloggen din. Masse funksjoner.

- BankRoll Plugin
WordPress BankRoll Plugin - Sell Reviews From Your Blog

Selg plugs fra bloggen din....automatisk. Trenger ikke bry seg med å tulle fram og tilbake på et forum eller over IM for å fullføre en handel...en link til siden hvor man kjøper er nok.

- WPTextAds
Sell text link ads. Direct. No commissions. Instant payment - WP Text Ads $127

Denne koster penger, og med mindre man selger ganske mye linker er det vel bortkastede penger....men kul likevel :D

Well.. thazz all :(
 

Ståle

Medlem
Tusen hjertelig takk for de tipsene picxx. Fant noen som jeg virkelig skal ta en nærmere titt på. Fks: "Wordpress review site" og "BankRoll Plugin"! :)
 

sKrud

Meget sliten student
Har noen Adsense plugins som jeg la ut på et annet forum..:
  1. Adsense Earnings Plugin - With this plugin you can view your adsense earnings from your wordpress admin panel..
  2. Adsense Profit - This wordpress plugin will display your adsense profits to the public on your blog. Make sure this is inline with adsense terms before using..
  3. AdSense Revenue Sharing For Wordpress - This wordpress plugin lets you share ad impressions with other people. Maybe co-admin or post authors.
  4. Author Adsense Wordpress Plugin - If your wordpress posts are made by someone else you can use this plugin to encourage them to post by letting them enter their adsense ID and have their own adverts displayed..
  5. Adsense Deluxe Plugin - This wordpress plugin allows you to automatically insert YPN or Adsense ads into your blog posts.
  6. Adsense Injection plugin - This plugin randomly inserts adsense into your wordpress blog.
  7. Adsense Inline plugin - Wordpress plugin to insert adsense ads into your blog posts
  8. Adsense Beautifier plugin - This plugin may help you increase your CTR for adsense displayed on a wordpress blog by placing images next to the adsense ads. Before using this you should see our post about putting images near adsense to make sure you aren’t going to break adsense ToS.
  9. AdSense plugin for WordPress Sidebar - Google AdSense wordpress plugin for the new WordPress Sidebar Widgets plug-in.
  10. Mighty Adsense - This wordpress plugin lets you display adsense in your blog posts without modifying your wordpress template.
  11. AdRotator Wordpress Plugin - If you don’t want to only display adsense you can use this plugin to rotate between adsense and any other advert you want to display, Such as YPN, Chitika or affiliate links.
 
Topp