Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Brukervennlige Glugg.no??

picxx

Well-Known Member
Kom over denne bloggposten nuh
STAVANGER-RESERVATET - GLUGG.NO(Ikke Glugg.com altså)

Har også hørt fra flere som har fått poster slette, sider og domener bannet fordi de ikke er "barnevennlige" nok.

Et prosjekt som kunne se ut som det faktisk hadde en promille sjanse til å bli noe skyter seg selv så hardt i foten at de ikke engang vinner å reagere på rekylen før de ligger nede.....dummeste jeg faen meg har sett av en SB side noengang... :p:p:p:p

Lenke til glugg: Glugg / Toppsaker
 
Sist redigert av en moderator:

peterandrej

pensjonert moderator
jeg har NULL tro på glugg, faktisk så liten at jeg submitter postene til alle andre (til og med digg og reddit til tross for at postene er på norsk) - men glugg bare driter jeg i.
 

Kenneth Dreyer

Well-Known Member
Jeg har like mye tro på glugg som jeg har på han Asle fyren som startet prosjektet. Den fyren er vel den mest ideløse personen jeg har hørt om. Aldri vært borti noen som kaster bort så mye tid på dødfødte prosjekter som han.

Første gang jeg hørte om han var fordi han var så "lei av itavisen" at han måtte starte sin egen. Den fikk det forferdelige domenet it-nytt.no. Etter en rekke dårlige nyheter hvor han brukte seg selv som illustrasjonsfigur på alle, ble han lei og begynte å hente nyheter fra NTB. Da ble det bare enda tørrere. Han nektet også å ha noe særlig med reklame, siden det ikke ble noe pent (hva faen skal man tjene på da? Tror han folk gidder donere?). Etter en stund gikk han lei og la ned siden. Så kom den opp igjen litt senere, men gikk enda fortere denne gangen. Nyhetene var også langt dårligere.

Og nå har han laget Glugg.no. Det er absolutt INGENTING nyskapende med denne open source pligg greia han har redigert litt i templaten på. Hva får han til å tro at han kan konkurrere mot kudos?

Kjære vene, jeg blir oppgitt. Spent på hva hans neste prosjekt blir. "vg2.no - ikke'no tull".
 

peterandrej

pensjonert moderator
VG2? Ikke dum ide. Hvis det gjøres riktig. Tenk bare JohnCow.com som er en sykt poppis side som jo bare er en ekstremt kreativ kopi av johnchow.com. Tenk på Bibelen2 av Are Kalvø. Ja. VG2? Bra ide.

Hadde jeg hatt tid, talent og ressurser hadde jeg startet VG2.
 

Daniel

q(O_o)p
Vedder 20k med hvem som helst på at den siden der aldri kommer til å innbringe mer enn ei pakke gulrøtter til han i mnd.
 

picxx

Well-Known Member
Vedder 20k med hvem som helst på at den siden der aldri kommer til å innbringe mer enn ei pakke gulrøtter til han i mnd.

20K hva... er det i norske kroner....
 

picxx

Well-Known Member
Jeg vet hva Kilo betyr... det som er int. er jo hva som evt. befinner seg etter dette da.
 

gano

Medlem
Enda en norsk Digg-klone lansert

Da er enda en norsk digg-klone lansert:) Har satt opp en ny digg-tjeneste som jeg har kalt Klikkbart.

Her skal brukerne være i fokus, ikke Admin!

Hadde egentlig aldri spandert en tanke på å starte opp en ny Digg-tjeneste i Norge, men etter at en sak jeg la inn på et konkurrerende nettsted ble fjernet av høyst besynderlige grunner, så startet jeg opp Klikkbart på pur faenskap. Takhøyden skal være høy, men jeg har satt opp noen retningslinjer som bør respekteres. Uansett, det er de registrerte medlemmene som bestemmer hvilke saker som legges inn og som skal ligge på topp.

Ønsker alle her på Webforumet velkommen til å registrere seg, legge inn saker og stemme frem de mest klikkbare postene.
 

picxx

Well-Known Member
Flotte greier gano :)

Ønsker deg lykke til med tjenesten.
I mine øyne blir det aldri nok med tjenester som retter seg mot andre internett grundere.
IKTavisen har jo også opprettet en helt ny diggtjeneste på IKTDigg - View All
 
Topp