Hjem
Forum
Nye innlegg
Søk i forumet
Nytt innhold
Nye innlegg
Nye profilinnlegg
Nyeste aktivitet
Medlemmer
Nåværende besøkende
Nye profilinnlegg
Søk i profilinnlegg
Blogg
Logg inn
Registrer
Nytt innhold
Søk
Søk
Søk kun i overskrifter
Av:
Nye innlegg
Nye profilinnlegg
Nyeste aktivitet
Meny
Logg inn
Registrer
Installer appen
Installér
Hjem
Nytt innhold
JavaScript er deaktivert. For en bedre opplevelse, vennligst aktiver JavaScript i nettleseren din før du fortsetter.
Du bruker en utdatert nettleser. Det kan ikke vise dette eller andre nettsteder på riktig måte.
Du bør oppgradere eller bruke en
alternativ nettleser
.
Nyeste aktivitet
Nytt innhold
Nye innlegg
Nye profilinnlegg
Nyeste aktivitet
S
sohail
svarte på tråden
Et enkelt verktøy som løser et vanlig problem
.
Hei, Takk for ærlig tilbakemelding. Hvis skattekalkulatoren gir feil resultat, setter jeg pris på om du kan dele et konkret eksempel...
25 Feb 2026
Bjørnar
svarte på tråden
.
Denne "kalkulatoren" er så dårlig at den burde vært forbud ved lov. Skattekalkulatoren er milevis unna av å være i nærheten av korrekt...
24 Feb 2026
S
sohail
skrev et innlegg i tråden
i
Økonomi, regnskap og administrasjon
.
Hei alle sammen Jeg kom nylig over en norsk kalkulatorside norskalkulator la merke til hvordan den løser et enkelt, men reelt problem...
24 Feb 2026
Taipan
svarte på tråden
Kjøper nettsider (no/com/net m.fl)
.
Ja send info på PM
24 Feb 2026
Tonny Kluften
reagerte på
erikcodes sitt innlegg
i tråden
Ny domeneregistrar
med
Like
.
Hei alle sammen! Jeg og min kollega Fredrik har jobbet med å bygge opp en helt ny norsk domeneforhandler plattform, og nå begynner vi å...
24 Feb 2026
E
erikcodes
Ny domeneregistrar
i
Generell markedsføring
.
Hei alle sammen! Jeg og min kollega Fredrik har jobbet med å bygge opp en helt ny norsk domeneforhandler plattform, og nå begynner vi å...
24 Feb 2026
Zir0
svarte på tråden
Ettersom det er umulig å selge domener..
.
Lar ecigg.no droppe. Blanding av at det er vanskelig å selge og etikk, e cigg hjelper for å slutte med å røyke tobakk så greit om vi får...
15 Feb 2026
G
GrumpyHans
svarte på tråden
Google AI-søk og SEO i fremtiden
.
Jeg har 3x trafikk, men signup er ned 99 %. Trafikken økte etter endringen, og da var signup likt. I midten av januar gikk alt ad hølle...
14 Feb 2026
Tonny Kluften
reagerte på
holte sitt innlegg
i tråden
Starte nettbutikk - hva trenger man?
med
Like
.
Norgespakke, liten, koster 76.- når du bestiller frakt på nett. Kjøper du frakten i butikk så blir det dyrere. Kanskje det høres bedre...
13 Feb 2026
Dan Åsen Hansen
svarte på tråden
Starte nettbutikk - hva trenger man?
.
Da har jeg "lekt" litt med denne, fortrinnsvis i Local, og har to spørsmål angående frakt og betaling. Hvilke plugins anbefales for...
12 Feb 2026
picxx
svarte på tråden
.
Det finnes ca. 1600 TLD + 7 millioner handshake domener, så domener er i og for seg på billigsalg. Domenebransjen synes dog å tro noe...
11 Feb 2026
S
sabelrosin
svarte på tråden
Norsk AI Assistent
.
Hei! Jeg besøkte siden og har et par tilbakemeldinger. Siden er oversiktlig, og stort sett lett og lese. Så kommer det litt...
9 Feb 2026
Bjørnar
svarte på tråden
.
Usikker på om det er nye TLD som har gjort det, og heller mot at det blir mindre og mindre å tjene i bransjen på innhold (og...
8 Feb 2026
Zir0
i
Domener
.
Så har jeg funnet på en ny måte å bedrive tiden min på, det er å legge ut domener som er ledige her så får den som tørr kjøpe...
7 Feb 2026
Andreas1974
Vi säljer alla våra engelska webbplatser!
i
Kjøp, salg og byttehandel
.
Vi behöver skala ner vår verksamhet och har därför beslutat oss för att sälja av alla våra engelska webbplatser: Contentalot.com...
5 Feb 2026
Hjem
Nytt innhold
Dette nettstedet bruker informasjonskapsler (cookies) for å tilpasse innholdet, skreddersy din opplevelse og holde deg innlogget dersom du registrerer deg.
Ved å fortsette og bruke dette nettstedet, samtykker du i bruken av informasjonskapsler.
Godta
Lær mer…
Topp