Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Blank side wp-admin

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Hei,

jeg sliter med et plutselig oppstått problem der nettsiden funker greit, men wp-admin ikke gir annet enn en tom side.

Jeg har googlet og testet alt mulig uten å lykkes. Jeg nevner i fleng:

  • fjernet avsluttende tomrom i bunn av fil der dette eksisterte (f.eks. functions.php)
  • slettet plugins en etter en
  • lastet opp ny og fresh mapper wp-admin + wp-includes
  • fjernet temaet som er brukt

Ingenting gir noe resultat. Er det noen som har flere tips?
 

Bjørnar

Gründer
kan det tenkes at errorreporting ikke er skrudd på på hosten din, så du ikke får sett noen feilmelding? i såfall; enten skru på errorreporting, eller så kan du også sjekke feilloggen.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
kan det tenkes at errorreporting ikke er skrudd på på hosten din, så du ikke får sett noen feilmelding? i såfall; enten skru på errorreporting, eller så kan du også sjekke feilloggen.

Hmmm...hvordan sjekker man så det? Har domenet hos Domeneshop forøvrig. *Uvitende*
 

zapotek

Medlem
Fikk du fikset det Rune? Høres ut som en databasefeil av et eller annet slag. Har du en nylig backup du kan rulle tilbake til før feilen oppsto?
 
Jeg hadde et lignende problem tidligere i år. Da forsøkte først hosten min å fikse det (noe databaseproblemer eller noe), men måtte til slutt gå tilbake til en backup. Ble satt ca 1 måned tilbake.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Nei, har ikke fått løst det ennå. Jeg forsøker fortsatt, har ingen backup å by på da dette er en nyutviklet side. Får vel sette opp hele greia på nytt.
 

Dre_C

Medlem
Jeg har hatt et lignende problem tidligere. Jeg måtte da slette alt innholdet i admin mappen og laste den opp på nytt. Det var ikke nok å overskrive filene som allerede var i admin mappen, men måtte som sagt slette de.
 

rune69

Gjerrigknarken sjøl
Medlem av ledelsen
Får rydde opp i min egen tråd og forklare hvordan jeg fikk løst det hele.

Det nyttet ikke med den "klassiske" løsningen som dukker opp når man googler (fjerne tomme linjer på topp eller bunn).

Jeg opprettet en ny database og eksporterte ut den gamle.
Satte opp en ny Wordpress-installasjon og lastet deretter opp den gamle databasen.
Så overførte jeg de forskjellige plugins'ene osv. via FTP.

Vips, så var alt i orden.

Brukte forresten WordPress blog blank pages HostGator.com Support Portal som utgangspunkt (selv om min database i dette tilfellet befinner seg hos Domeneshop).

Case closed.
 
Topp