Vis ett enkelt innlegg
  #2 (permalink)  
Ulest 10th August 2009, 12:57
Standard  

olafmoriarty sin avatar
olafmoriarty olafmoriarty er ikke aktiv
Feed: Faktura
Medlem

Ble medlem: Jun 2009
Sted: Ski
olafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to beholdolafmoriarty is a splendid one to behold

Greit, jeg begynner:
  • Akismet: Fjerner kommentarspam, og har så langt gjort jobben sin veldig godt i mitt tilfelle.
  • Advertising Manager: Holder orden på alle annonsene jeg legger inn på en ypperlig måte.
  • Google XML Sitemaps: Automatiserte sitemaps er selvsagt et must, og denne gjør jobben ganske bra.
  • GD Simple Widgets: Alle standardwidgetene i Word Press, men pimpa slik at man har langt flere muligheter og ting man kan gjøre med dem.
  • Og til slutt en liten kuriositet som de færreste har bruk for men som jeg iallefall synes at er utrolig praktisk -- WP Footnotes. En utrolig praktisk og visuelt tiltalende måte å sette inn fotnoter i bloggposter på!

(Tok meg den frihet å skrive opp såpass mange fordi et par av dem er elementære ting som de fleste sannsynligvis allerede bruker. Hvem klarer seg uten Akismet i dag?)

Sist endret av olafmoriarty : 10th August 2009 kl 13:00.
Svar med sitat