Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Noen som har erfaring med kontohjelp.no?

Stoppet

Banned
Er det noen her på forumet som bruker tjenesten til kontohjelp.no og kan dele noen erfaringer? Er det bra greier? Ved første øyekast virker det jo ganske bra.
 

Steve Cash

Medlem
Takk, arjoregnskap, jeg har sett på den siden og vurdert å abonnere. Etter din anbefaling prøver jeg det, prisen for bare oppslag er jo ikke avskrekkende, er det bra er det absolutt verdt det. Men jeg ser jo ikke bort fra at jeg får noen e-poster og telefoner med tilbud om å oppgradere til en dyrere versjon om ikke lenge.
 

Stoppet

Banned
Har startet et abonnement nå, og fått svar på en del spørsmål allerede. Virker bra :)
 

Steve Cash

Medlem
Jeg har også tatt et abonnement på kontohjelp. Det gikk ikke mer enn to timer fra jeg registrerte meg til det ringte en selger og ville demonstere diverse tilleggsmoduler. Og det var jo akkurat som jeg hadde forutsett, men jeg trodde kanskje ikke det skulle skje så fort. Det syns jeg virket litt for sultent, nesten desperat.

Når det er sagt så virker programmet bra og lovende, men jeg tror jeg klarer meg en god stund med bare oppslag, dokumentpakker osv. har jeg andre program, og har ikke så ofte bruk for de heller.
 

Stoppet

Banned
Jeg har også tatt et abonnement på kontohjelp. Det gikk ikke mer enn to timer fra jeg registrerte meg til det ringte en selger og ville demonstere diverse tilleggsmoduler. Og det var jo akkurat som jeg hadde forutsett, men jeg trodde kanskje ikke det skulle skje så fort. Det syns jeg virket litt for sultent, nesten desperat.

Hørtes voldsomt ut. Jeg bestilte i går, fikk regningen i dag, men har sluppet telefon fra dem. Det er bare selve kontohjelp/oppslagsdelen jeg har behov for, og prisen var ikke avskrekkende.
 

Steve Cash

Medlem
Enig, prisen er ikke avskrekkende og produktet virker bra (etter hva jeg har sett etter bare 1 dags testing). Nå har jeg ordet regnskapsfører i firmanavnet, det kan jo være derfor de antok at jeg vil kjøpe de dokumentmalene osv. som arjoregnskap beskriver. Og innstegsprisen er jo så lav at det er rimelig å anta at mersalg til regnskapsbransjen er viktig for dem. Men det er mange konkurrenter når det gjelder lovsamlinger, dokumentmaler osv.

Jeg skal likevel prøve å unngå å være negativ til produktet eller firmaet, jeg tror faktisk at kontohjelp er en fornuftig investering for næringsdrivende som fører sitt eget regnskap.
 
Topp