Kjapp og trygg hosting for Wordpress

Åpenbare feil på denne siden?

sKrud

Meget sliten student
Reklamene i toppen står under hverandre...Det ser ikke helt bra ut..
Bildene til postene bør linke til posten..Altså være klikkbare..

Hva med å bruke tags i stedet for kategorier? Synes menyen ser veldig uoversiktlig ut slik den er nå..

Ellers ser den jo veldig lik ut som den gamle cmsen din..
 

selbekk

Medlem
Hva er vitsen med en navigasjonslinje når du ikke har noen navigasjon? Det er jo masse gode ting man kan putte der.. Eksempler:
- "Hverdagsmat" / "Festmat" / "Sunn mat" / etc..
- "Forretter" / "Hovedretter" / "Desserter" / etc..
- "Oppskrifter" / "Mattips" / "Send inn dine oppskrifter" / etc..

Ellers kan jeg gi litt generell feedback:
- Markup Validation of http://www.mineoppskrifter.no/ - W3C Markup Validator <-- ?
- Hovedoverskriften din er litt for liten, og litt for selvopptatt. :p dropp "med mineoppskrifter.no" på slutten, så passer alt fortsatt på én linje selv i større format!
- Headeren din med scanlines er litt 90-talls (sorry!). For det første er scanlinesa feil vei i forhold til bakgrunnen, for det andre synes jeg ikke det var så fint. Faktisk synes jeg at siden hadde vært enda finere hvis du hadde droppet å ha logoen som en banner, i og med at logoen faktisk er veldig fin på egenhånd. Gi den litt whitespace rundt seg, så ser alt bedre ut, pluss at du utnytter plassen på siden bedre også.
- Selv om det sikkert ikke er noe du vil gjøre noe med grunnet inntjening, så synes jeg det var veldig mye annonser på siden.
- Enig i tidligere kommentarer om at kategoriene dine ser litt rotete ut. Forsåvidt veldig brukervennlig, men lange lister er ingens favoritt å lete seg gjennom. Som en start kan du i alle fall være konsekvent på å bruke store førstebokstaver på alle kategoriene.
- Jeg gjentar - ALT for mye reklame. Virkelig.
- Hva er den boksen med "jeg elsker mat. Mat er alltid godt" nederst i høyre hjørne? Jeg synes for det første teksten er litt malplassert (hvorfor "jeg"?), og for det andre at den ikke trengs, siden den ikke bidrar noe til sideopplevelsen.
- Banneren er ikke klikkbar tilbake til hovedsiden.
- Folk vil gjerne ha masse interaktivitet på nettsiden sin. Gjør det lettere å sende inn en oppskrift (en direkteknapp til skjemaet på forsiden, gjør det til et hovedfokus), så vil du få inn mange flere oppskrifter. Jeg lover å bidra selv :)

Lykke til, kult konsept, selv om konkurransen er stor (mat.no er min favoritt).
 

Pong

Jeg selger sʇɥƃıluʍop :)
Noen tanker..

Jeg forventet å kunne trykke på et bilde (fra forsiden) for å gå til oppskriften/artikkelen.
Hva med en ny vri som "oppskriften koster xxx kroner på Rema/Mega/Rimi"?
Kategori-listen er litt for langt (kanskje å javascript-tree som åpner/lukker).
Jeg finner ikke ut for hvor mange personer et oppskrift er, eller hvor lang tid det tar å tilberede.
På min skjerm ble ca. 40% brukt av banner og header - kanskje litt vel mye.
Jeg håper ikke at et bondebrød må "stekes ved 200 grader i 3035 minutter" ;)
 

Marita

ordleker
Førsteinntrykket er mye bedre nå med det nye designet.

Jeg syns det er greit med reklamen, men ser ikke helt relevansen med reklame fra Ellos og Lenson når man er på en oppskriftsside? Da er det bedre med slankeprodukter og helsekost, og iform som du har nå.

Her inne: Kalkun - oppskrift på Kalkun
så syns jeg grønnfargen på oppskriftene er for lyse, om du gjør dem ørlite mørkere tror jeg det bli mindre slitsomt å se på.

Adsense i blått kræsjer litt, syns jeg. Skal du ha blå, tror jeg det hadde passet bedre med en "dusere" blåfarge.

Gjør det lett for folk å finne ut hvordan de kan lage seg konto og legge inn oppskrifter - jeg finner ingen link til det nå?

Bortsett fra endel småplukk, så ser sida veldig mye bedre ut nå enn før. :)
 

Tonny Kluften

Administrator
Takk for det Marita.

Linker til å legge inn oppskrifter kommer. Må bare teste litt sikkerhet på innleggingsskjemaet først.

Jeg ser ikke helt relevansen mellom slankeprodukter for å være ærlig. Eller for å si det på en annen måte, hvem i h... vil tenke på vekta når man kan fråtse i god mat fra gode oppskrifter :D

Adsense i blått kræsjer ja, men på blått klikkes det ;)

Grønt skal mørknes.
 

Marita

ordleker
Ja, vet det klikkes på blått, men den blåfargen kan jeg ikke fordra noen steder, egentlig ;) Men for all del, hvis den selger bedre enn en litt snillere blåfarge (f.eks den her på forumet), så.. :)

Nei, kan godt hende slankeprodukter er irrelevant, men mere relevant enn Lenson og Ellos sånn jeg ser det. Ja, kanskje det er mest kvinner som er på sida, og de shopper kanskje klær på nett også, siden de leter etter matoppskrifter. Ikkje veit eg :) Jeg bare syns at omega3-annonser er mere relevant. Også er det kanskje litt med miljøet du ønsker å skape også, og da blir Ellos malplassert. Tror jeg - men det eneste jeg er ekspert på, er meg som bruker :p
 
Topp